افشاگری یک بازیگر زن ترنسکشوال در تولد 56 سالگی اش! عکس

افشاگری یک بازیگر زن ترنسکشوال در تولد 56 سالگی اش!  عکس

ماجرای تغییر جنسیت شهره لرستانی به این دلیل داغ شد که یکی از خبرنگاران در واکنش به تغییر جنسیت محمدرضا فورتون در توییتی نوشت: محمدرضا فورتون دکترای روانشناسی دارد و در 52 سالگی تصمیم به تغییر جنسیت گرفت! حتی عجیب تر از تغییر جنسیت شهر لرستانی. بازیگر فیلم های قرمز و شب یلدا! البته تواضع سالهاست که بازی خوبی نیست. شاید یکی از دلایلش وضعیت روحی او باشد.

واکنش شهره لرستانی به خبر تغییر جنسیت
پس از آن شهر لرستانی و نزدیکانش نسبت به این خبر واکنشی نشان ندادند. در واقع شایعه تغییر جنسیت شهر لرستانی سال هاست که مطرح می شود و تغییر سبک و پوشش این بازیگر نیز احتمال صحت این شایعه را تقویت کرده است.

شهره لرستانی 56 ساله تولد خود را جشن گرفت اما سوالاتی در مورد تغییر جنسیت بی پاسخ ماند. این بازیگر متولد 30 خرداد 1344 است که در پستی در اینستاگرام خود نوشت: «توی آینه نگاه کردم دیدمش و او مرا دید، زندگی من دفترچه خداست، دمش گرم.

جنجال بر سر تغییر جنسیت شهر لرستانی از زمانی که این بازیگر پست خود را با هشتگ لدستانی لرستانی منتشر کرد، دوباره داغ شد! در حالی که نام اصلی وی شهره صالحی لرستانی است و پیشوند خانوادگی وی نام ودود را ندارد.

ازدواج شهرخ لرستانی
جالب است بدانید شهره لرستانی از آن دست هنرمندانی است که زندگی انفرادی را به ازدواج ترجیح داده و ازدواج نکرده است. البته همانطور که خودش گفت در بیست و هفت سالگی عاشق شد اما به دلایل مختلف این عشق شکست خورد و زندگی او را کاملا تحت تاثیر قرار داد. این بازیگر کشورمان پس از شکست عشقی 8 سال از بازیگری جدا شد و به انزوا و افسردگی روی آورد و تنهایی و بیماری او 40 کیلوگرم اضافه کرد.

راز لاغری شهر لرستانی
شهر لرستانی کم کاری تیروئید، مشکلات هورمونی و افسردگی را عامل اضافه وزن و چاقی خود می داند. یک بار با غذا توانست 40 کیلو وزن کم کند و انگیزه لاغر شدنش این است که دوباره عاشق شود اما دوباره چاق شد. این هنرمند سال گذشته شکم خود را تحت عمل جراحی قرار داد و وزن زیادی از دست داده است.

عکس های شهر لرستانی پس از شایعه تغییر جنسیت
عکس های شهره لرستانی پس از شایعه تغییر جنسیت را در زیر مشاهده می کنید. این بازیگر سال هاست که با استایل مردانه و موهای کوتاه و کلاهش در جامعه دیده می شود و در استایل هایش خبری از روسری و شال و مانتو نیست!

دیدگاهتان را بنویسید