افشای خرید ویژه «سرمربی استقلال» برای نقل و انتقالات

محبی به دلیل همین درخشش در چشم تصمیم گیران باشگاه سانتا کلارا پرتغالی قرار گرفت و در نهایت به عضویت این باشگاه درآمد اما این بازیکن مستعد در ماه های ابتدایی حضورش در این باشگاه شرایط مساعدی نداشت تا اینکه او اخیرا به یکی از چهره های تاثیرگذار باشگاه تبدیل شده است.

محبی در آخرین بازی تیمش مقابل مورینیو در دقیقه 76 در شرایط سخت گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند. محبی در آن دقایق آنقدر تاثیرگذار بود که اخراج یکی از بازیکنان حریف را پایه گذاری کرد تا سانتا کلارا یک پیروزی ارزشمند را تجربه کند و به رده دهم جدول برسد و از جایگاه نسبتا مطمئنی در جدول برخوردار شود.

محبی در دیدار مقابل پورتو که با پیروزی تیمش به پایان رسید نیز دقایقی بازی کرد و توانست تاثیر بسزایی در ترکیب سانتا کلارا داشته باشد. تا زمانی که باشگاه استقلال نامه رسمی برای جذب این بازیکن ارسال نکند، این وضعیت می تواند بسیار سرنوشت ساز باشد.

شاید اگر محبی مثل روزهای اول حضورش در تیم پرتغالی همیشه نیمکت نشین بود، می توانست به حضورش در استقلال امیدوار بود اما حالا که محبی به تیمش بازگشته و اخیرا نتیجه اش را کشف کرده است. احتمالاً هم او و هم باشگاه پرتغالی سانتا کلارا با این درخواست موافقت می کنند.

البته باشگاه استقلال به تلاش خود برای به خدمت گرفتن این بازیکن ادامه خواهد داد تا او بتواند در نیم فصل ستاره سابق باشگاه سپاهان را در اختیار داشته باشد. محبی اغلب در پست وینگر چپ بازی می کند. پستی که استقلال به بازیکنی در حد و اندازه خودش نیاز دارد و با وجود اینکه جعفر سلمانی سعی کرد به خط حمله استقلال کمک کند و موفقیت هایی هم کسب کرد، اما بدون شک حضور محبی باعث تقویت بیشتر استقلال در این جناح خواهد شد و آبی ها در کنار آن ها تبدیل به یک ترسناک خواهند شد. تیم در خط حمله استقلال با جناح راست پر شده و کوین یمگا توانست به عنوان گلزن به مجیدی کمک کند. حتی وریا گفوری هم زنده است و آماده استفاده در تمام پست های سمت راست است اما بازیکنی به اندازه محبی در سمت چپ استقلال را متحول می کند و این خرید می تواند منجر به پیروزی نهایی استقلال در لیگ بیست و یکم شود.

ناکامی در جذب ژان کارلوس
جذب بازیکن به عنوان وینگر یا هافبک بازیساز در استقلال اولویت دارد و در صورت پیوستن محبی به استقلال، باشگاه استقلال و خود فرهاد مجیدی در نیم فصل دوم بسیار موفق خواهند بود و می توانند به آینده تیمش امیدوار باشند، اما اگر محبی من امکان پذیر نیست، گزینه های دیگر بررسی خواهد شد. نزدیکان فرهاد معتقدند او در حال مذاکره با چند گزینه با چراغ خاموش است اما در همان زمان سرمربی استقلال که به دنبال بازیکنی به نام ژان کارلوس بود از جذب این بازیکن منصرف شد. طبق آخرین اخبار تایید نشده استقلال برای جذب این بازیکن 500 هزار دلار به نائوسیکو پیشنهاد داده است اما آخرین اخبار نشان می دهد که یک باشگاه برزیلی دیگر موفق به جذب این بازیکن شده و باید حضور او در استقلال کاملا منتفی شود. هنوز رسانه های نزدیک به استقلال (مخصوصا اینستاگرام) مجیدی به دنبال چه گزینه هایی هستند، اما به نظر می رسد استقلالی که با چند مدیر نقل و انتقالات ارتباط نزدیک دارد به زودی منصرف شود.

دیدگاهتان را بنویسید