اقامه نماز جمعه 12 فروردین ماه در تمام شهرهای مازندران


ساعت: 12:31
تاریخ انتشار: 1401/01/11
کد خبر: 1818650

رئیس شورای سیاسی ائمه جمعه مازندران اعلام کرد:

محمد انتصاری گفت: نماز جمعه دوازدهم فروردین ماه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان های مازندران اقامه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمد انتظاری در گفت و گو با خبرنگار بلاغ; وی آخرین وضعیت اقامه نماز جمعه این هفته در شهرهای مختلف مازندران را اعلام کرد و گفت: .

وی افزود: طبق آخرین اطلاعیه ها دیگر در شهرستان های استان نماز جمعه را اقامه نخواهیم کرد و اقامه نماز جمعه حتی در شهرهای قرمز و نارنجی به شرط اقامه نماز در فضای باز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی نامحدود است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران گفت: بر اساس تصمیم، نماز جمعه به شرط اقامه نماز جمعه در شهرهای زرد در مساجد و در شهرهای نارنجی و قرمز در فضای باز در تمامی شهرها برگزار می شود. استان؛ وی افزود: دعا در شرایط کنونی گسترش آمیکرون مانند ایام تاج است و رعایت کامل نکات بهداشتی حائز اهمیت است.

انتصاری خاطرنشان کرد: این هفته 13 فروردین اقامه نماز جمعه در تمامی شهرهای استان با وضعیت زرد (در مساجد) و همچنین شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز (در فضای باز و حداکثر 100 نفر در 40 دقیقه) نامحدود است.

وی در پایان گفت: نماز جمعه دوازدهم فروردین ماه 1401 در 47 شهر مازندران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی (طبق برنامه اختصاصی) اقامه می شود.

باید بگویم؛ نماز جمعه مرکز مازندران به امامت نماینده ولی فقیه در استان آیت الله محمدی لائینی اقامه می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید