اقامه نماز جمعه 20 فروردین ماه در شهرهای مازندران


ساعت: 10:17
تاریخ انتشار: 1401/01/18
شناسه خبر: 1820194

رئیس شورای سیاسی ائمه جمعه مازندران اعلام کرد:

محمد انتصاری گفت: سومین نماز جمعه امسال با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در نوزدهمین روز از فروردین ماه در 47 شهر مازندران اقامه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمد انتظاری در گفت و گو با خبرنگار بلاغ; وی آخرین وضعیت اقامه نماز جمعه این هفته را در شهرهای مختلف مازندران اعلام کرد و گفت: .

وی با بیان اینکه سومین نماز جمعه فروردین ماه سال 1401 برای چهل و پنجمین هفته متوالی در تمام شهرستان های استان اقامه می شود، تصریح کرد: اقامه نماز جمعه سوم فروردین ماه سال 1401 است. وی افزود: طبق آخرین تصمیمات، دیگر در شهرستان های استان نماز جمعه را اقامه نمی کنیم و نماز جمعه حتی در شهرهای قرمز و نارنجی نیز نامحدود است، مشروط بر اینکه نماز در فضای باز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شود. “

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران گفت: بر اساس تصمیم، نماز جمعه به شرط اقامه نماز جمعه در شهرهای زرد در مساجد و در شهرهای نارنجی و قرمز در فضای باز در تمامی شهرها برگزار می شود. استان؛ وی افزود: دعا در شرایط کنونی شیوع آمیکرون همانند ایام تاج است و رعایت کامل نکات بهداشتی حائز اهمیت است.

انتصاری خاطرنشان کرد: این هفته 19 فروردین ماه اقامه نماز جمعه در تمامی شهرهای استان با وضعیت زرد (در مساجد) و همچنین شهرهای با رنگ نارنجی و قرمز (پذیرای 100 نفر در 40 دقیقه) است. نامحدود .

وی در پایان گفت: نماز جمعه نوزدهمین روز از فروردین ماه در ۴۷ شهرستان مازندران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی (طبق برنامه اختصاصی) اقامه می شود.

باید بگویم؛ نماز جمعه مرکز مازندران به امامت نماینده ولی فقیه در استان آیت الله محمدی لائینی اقامه می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید