اقدام جالب سردار آزمون در میان شایعات عجیب

اقدام جالب سردار آزمون در میان شایعات عجیب

امیدوارم بتوان سردار آزمون را تعیین کرد، اما در این مورد چیزی نمی دانم و در حیطه اختیارات من نیست.» این آخرین اظهارات رسمی یک چهره خاص در تعیین آینده مهاجم ایرانی زنیت بود. پیتر بوگه سرمربی لیون پس از تساوی 1-1 مقابل پاریس اعلام کرد که می خواهد سردار را به خدمت بگیرد اما وضعیت این بازیکن مشخص نیست.

اما حالا رسانه ها اعلام کرده اند که تست در اردوی دبی به زنیت می پیوندد و این بازیکن هنوز برای آینده تصمیمی نگرفته است. به گزارش Bobsoccer، تست و زنیت از چندین باشگاه اروپایی از جمله لیون پیشنهاد دارند. با این حال، آزمایش با هیچ باشگاه اروپایی برای این انتقال به توافق نرسیده است.

زنیت به بازیکن ایرانی خود با شرایط بسیار مطلوب پیشنهاد قرارداد جدید داد. البته این آزمون به زودی به زنیت در یک کمپ تمرینی در دبی می پیوندد که سرنوشت این مهاجم طی ارتباط با کادر فنی و مدیریت باشگاه مشخص خواهد شد.

تیم آزمایش هنوز تصمیم نهایی را نگرفته است. همچنین خبر می رسد رایزنی هایی با قربانقلی بردیف سرمربی سابق روبین و روستوف که نزدیک به آزمون است برای کسب رضایتنامه در حال انجام است. شنیده ها حاکی از آن است که زنیت در صورت دریافت پیشنهادی که صرفه اقتصادی داشته باشد، اصراری بر تمدید قرارداد نخواهد داشت. در صورت فروش بازیکن ایرانی، زنیت مذاکرات را با یک مهاجم خارجی تشدید خواهد کرد.

پیش از این گزارش شده بود که زنیت قراردادی چهار ساله برای تست پیشنهاد داده است و باشگاه آماده است تا پایان ژانویه منتظر بماند. در همان زمان لیون به زنیت 3 میلیون یورو برای تست پیشنهاد داد اما باشگاه سن پترزبورگ برای بازیکنی که قراردادش در تابستان به پایان می رسد پول بیشتری می خواهد.

این مهاجم 27 ساله در این فصل در لیگ برتر روسیه در 15 بازی 7 گل به ثمر رسانده و عنوان بهترین بازیکن سال روسیه را از آن خود کرد.

دیدگاهتان را بنویسید