اقدام جنجالی باشگاه استقلال پس از استعفای مجیدی

اقدام جنجالی باشگاه استقلال پس از استعفای مجیدی

باشگاه استقلال با صدور بیانیه ای استعفای فرهاد مجیدی را پذیرفت. متن بیانیه به شرح زیر است:

در پی درخواست آقای فرهاد مجیدی مبنی بر کناره گیری از سرمربیگری تیم فوتبال استقلال، جلسه هیات مدیره این باشگاه صبح امروز تشکیل شد تا پس از بررسی نکات زیر اعلام شود.

1- باشگاه استقلال پس از دریافت درخواست جدایی آقای فرهاد مجیدی جلسات فشرده و مستمری را با وی برگزار کرد که آخرین آن مربوط به دیروز در امارات بود. در این دیدارها آقای مجیدی با ابراز علاقه فراوان به باشگاه استقلال و هواداران عزیز، امکان مربیگری در امارات را دریچه ای جدید برای آینده حرفه ای خود عنوان کرد و همانطور که در بیانیه خود تاکید شد از مدیریت باشگاه خواست تا موافقت با ورود این مسیرها جدید شده اند. وی در مذاکرات اخیر همچنان بر این موضوع تاکید کرد و در نهایت با وجود تلاش ها و مذاکرات باشگاه، نظرش تغییر نکرده است.

2- در ابتدای فصل، باشگاه استقلال با اعتقاد به توانایی های فرهاد مجیدی به عنوان یک جوان با استعداد و موفق ایرانی و به عنوان سرمایه باشگاه استقلال، راه طولانی را برای موفقیت هموار کرد و قهرمانی در لیگ برتر نشانه بزرگی بود. علیرغم تمایل زیاد باشگاه برای ادامه این مسیر در کنار فرهاد مجیدی، اما اکنون او خواهان تجربه های جدید در حرفه خود است و باشگاه، چون مجیدی آن را امتیاز بزرگی می داند و آینده خود را متعلق به استقلال می داند، از نظر و تصمیم اعضای محترم هیئت مدیره تشکر کرد. و با تشکر از زحمات وی برای ادامه کار و آرزوی موفقیت.

3- باشگاه استقلال به لطف خداوند و حمایت همه جانبه هواداران عزیز و ارزشمند خود در فصل آینده با قدرت به مسیر پیشروی خود ادامه خواهد داد و به همین منظور برای تلف نشدن زمان برای نقل و انتقالات و آماده سازی تیم، هیئت مدیره مدیران پس از بحث و تبادل نظر نظر موافقت کردند که مدیرعامل باشگاه در اسرع وقت پس از مذاکرات، سرمربی جدید را انتخاب و معرفی کند تا از امکان نقل و انتقالات استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید