اقدام جنجالی شکیرا علیه خانواده پایک + عکس

اقدام جنجالی شکیرا علیه خانواده پایک + عکس

شکیرا با فرزندانش راهی نیویورک شد.

اگرچه شکیرا از پیکه جدا شده است، اما همچنان با فرزندانش در خانه اش که در کنار خانه والدین مدافع سابق بارسلونا قرار دارد زندگی می کند.

این منجر به درگیری های مختلفی در چند هفته و ماه گذشته شده است که یکی از آنها مربوط به یک عروسک جادوگر بود. اعتقاد بر این است که این مانکن جادوگر برای اولین بار در ماه نوامبر در یکی از بالکن های شکیرا در خارج از خانه شوهر سابقش قرار داده شده است. گفته می شود که این موضوع باعث ناراحتی مادر پیکه، مونتسرات برنابئو شده است که خواستار حذف آن شد.

بالاخره چندی پیش این اتفاق افتاد، اما این پنجشنبه عروسک جادوگر با شنل سیاهی که در باد تکان می خورد و انگشتانش به سمت خانه والدین پیکه نشانه رفته بود، دوباره ظاهر شد. این اولین اقدام شکیرا علیه پیکه و خانواده اش در ماه های اخیر نیست و این خواننده کلمبیایی آهنگ های متعددی را علیه پیکه و در مورد زندگی با او منتشر کرده که با استقبال خوبی نیز مواجه شده است.

شکیرا همچنین بین دو خانه حصاری ساخت و مسیرهایی را که قبلا آزاد و باز بودند مسدود کرد.

خبر خوب برای والدین پیکه این است که شکیرا به زودی به آمریکا نقل مکان خواهد کرد. او امروز برای حضور در «شوی جیمی فالون» راهی نیویورک شد و پسرانش میلان و ساشا نیز در این برنامه حضور دارند. به تازگی عکسی خندان از او و فرزندانش در فرودگاه بارسلون منتشر شده است.

عکس اقدام جنجالی شکیرا علیه خانواده پیکه/خنده خواننده کلمبیایی در فرودگاه

سپس در کمتر از یک ماه آینده، او بارسلونا را ترک کرده و به میامی که مدت ها انتظارش را می کشید، انتقال دهد.

دیدگاهتان را بنویسید