فاش شدن دلیل اقدامات جنجالی شکیرا علیه پیکه

چند ماه پیش، شکیرا یک جادوگر را در بالکن خود قرار داد که مستقیماً مشرف به خانه والدین پیکه است. پس از اعتراض مادرشوهر سابقش، او برای مدت کوتاهی جادوگر را حذف کرد، اما او را به بالکن خود بازگرداند.

چرا شکیرا این جادوگر را روی بالکن خود گذاشت؟

پس از شایعات و گمانه زنی های فراوان رسانه ها و کاربران، حالا دلیل واقعی شغل شکیرا مشخص شده است. شکیرا ظاهرا تصمیم گرفت از مادر پیکه و نامزد جدیدش کلارا چیا انتقام بگیرد که متوجه شد آنها او را چه می نامند.

حساب توییتر JLOAccess گزارش داد که هر دو زن این هنرمند کلمبیایی را “جادوگر” خطاب کردند. در نتیجه شکیرا می خواست به آنها نشان دهد که از آنچه پشت سرش گفته می شود آگاه است، به همین دلیل یک جادوگر را در بالکن خانه اش قرار داد که به طرز شومی به خانه مادر پیکه نگاه می کند.

طبق حساب کاربری توییتر این کاربر، بچه ها به شکیرا در مورد نام مستعار هشدار دادند. اکانت توییتر اضافه کرد: پیکه همیشه می‌گوید می‌خواهد از بچه‌هایش محافظت کند در حالی که به خانواده‌اش اجازه می‌دهد جلوی آنها به شکیرا توهین کنند. “هر آهنگی که شکیرا خوانده است، عدالت را در مورد آنچه این خانواده سمی با او انجام داده اند، رعایت نمی کند.”

مسائل دیگر بین شکیرا و والدین پیکه

این تنها مشکل بین شکیرا و خانواده پیکه نیست که در همسایگی زندگی می کنند. یکی دیگر از آنها شکیرا بود که با صدای طعنه آمیز BZRP Music Sessions شماره 53 خود را به اندازه کافی برای شنیدن خانواده پیکه بلند کرد.

شکیرا همچنین بین اموال خود و خانواده پایک حصاری ساخت و مسیری را که همیشه به روی این دو خانواده باز بود بست.

دیدگاهتان را بنویسید