درگیری فیزیکی پیکه با برادر شکیرا فاش شد/ جزئیات جدیدی از زندگی این زوج جنجالی

جرارد پیکه، مدافع سابق بارسلونا از زمان ورود به میامی بسیار مورد توجه قرار گرفته است و بسیاری منتظر اولین دیدار او با فرزندانش پس از ترک اسپانیا بودند. با وجود احتیاط پیکه، پاپاراتزی ها تصاویری از حرکات میلان و ساشا به دست آوردند.

با این حال موضوع دیگری که در مدت اقامت اسطوره بارسلونا در فلوریدا سر و صدای زیادی به پا کرد، شایعه ای کاملا بی اساس بود. در روزهای اخیر گمانه زنی هایی مبنی بر اختلاف شدید پیکه با تونینو مبارک، برادر شکیرا مطرح شده است. با این حال، اکنون تأیید شده است که دعوای ادعا شده هرگز رخ نداده است.

آخر هفته گذشته چندین رسانه گزارش دادند که شکیرا و پیکه بر سر حضانت فرزندانشان با هم اختلاف دارند. گزارش ها ادعا می کنند که تونینو برای محافظت از خواهرش وارد عمل شد که سپس به درگیری فیزیکی تبدیل شد.

با وجود کمبود شواهد، این شایعات پخش شد و سر و صدای قابل توجهی در فضای مجازی ایجاد کرد. در یکی از قسمت‌های اخیر «Despierta America» (یونی‌ویژن)، کارلا مارتینز مجری برنامه با اطمینان به نقل از یک منبع موثق اظهار داشت که این خبر دروغ است. وی گفت: ما از یک منبع بسیار خوب به شما می گوییم که این ادعاها دروغ است.

مجری برنامه صبحگاهی و همکارانش بر اهمیت گزارشگری مسئولانه تاکید کردند. به خصوص از آنجایی که اطلاعات نادرست می تواند به طور بالقوه بر کودکان درگیر تأثیر بگذارد.

جوردی مارتین، گزارشگر پاپاراتزی که جدایی پیکه و شکیرا را از نزدیک دنبال می‌کرد، یکی از کسانی بود که شایعات دعوای مدافع سابق بارسلونا و داماد سابقش را تکذیب کرد. مارتین در توییتی نوشت: «اینکه پیکه با برادر شکیرا تونینو در میامی دعوا کرده کاملاً نادرست است.

در حالی که. شکیرا و پیکه از هم جدا شده اند، گفته می شود برای هر دوی آنها رفاه و شادی فرزندانشان در اولویت است. گزارش‌های مربوط به دعوای احتمالی اعضای خانواده از جمله پیکه و برادر شکیرا تکذیب شد و نادرست بودن آن ثابت شد.

در نوامبر سال گذشته، شکیرا و پیکه قرارداد حضانت را با هر دو طرف امضا کردند که در آن میلان و ساشا اولویت اصلی آنها هستند. آنها در بیانیه مشترک خود گفتند: “هدف ما تنها تضمین حداکثر ثبات، حفاظت و حریم خصوصی آنها است.”

دیدگاهتان را بنویسید