جرارد پیکه از شایعات جنجالی در مورد رابطه خود با شکیرا عصبانی است

جرارد پیکه از شایعات جنجالی در مورد رابطه خود با شکیرا عصبانی است

جرارد پیکه پس از جدایی شکیرا از اتهامات وارده به خود عصبانی است و برای اثبات حقیقت به دادگاه می رود.

از زمانی که خبر جرارد پیکه و شکیرا منتشر شد، تشخیص حقیقت از روی شایعات کار سختی بود، چرا که رسانه های مختلف به ویژه نشریات اسپانیایی و کلمبیایی با انتشار شایعات در مورد این زوج، فضا را مبهم می کردند. در بسیاری از داستان ها که البته صحت آن ها مشخص نیست جرارد پیکه مجرم شناخته شد و مدافع اسپانیایی متهم به خیانت و پنهان کاری شد.

اما پیکه اصلا از این موضوع راضی نیست و می خواهد این موضوع را برای احراز حقیقت و معرفی مقصر اصلی به دادگاه بکشاند. به گفته منابع نزدیک به مدافع بارسلونا، پیکه از انتشار چنین خبری و خدشه دار شدن چهره خود در انظار عمومی بسیار عصبانی است و می خواهد از اعتماد خود محافظت کند.

با این حال، اطلاعات کمی در مورد جدایی پیکه و شکیرا وجود دارد و علیرغم درخواست خواننده کلمبیایی برای حفظ حریم خصوصی و احترام طرفداران، این کمبود اطلاعات مملو از ادعاهایی است که ممکن است ثابت نشده باشد. برخی رسانه ها و چهره های خبری مدعی هستند که پیکه قبل و در حین جدایی اش از شکیرا به خواننده کلمبیایی خیانت کرده است و شکیرا با استخدام تیمی از جاسوسان به این موضوع پی برده است. برخی دیگر ادعا می کنند که پیکه از زمانی که با نامزد سابقش از خانه خارج شد و با دختران زیادی تماس گرفت، مهمانی های مجللی در آپارتمان خود برگزار کرده است.

پیکه این روزها وضعیت خوبی ندارد و از وکلایش خواسته است که از شایعات مختلف شکایت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید