پیام خداحافظی شکیرا با شهر جرارد پیکه

شکیرا نوشت: من در بارسلونا ماندم تا فرزندانم ثبات داشته باشند، همان ثباتی که در گوشه دیگری از زمین با دوستان، خانواده و دریا به دنبال آن هستیم. امروز فصل جدیدی از شادی آنها را آغاز می کنیم. از همه کسانی که در بارسلونا همراه من بودند تشکر می کنم، جایی که یاد گرفتم دوستی طولانی تر از عشق است. از همه کسانی که مرا تشویق کردند، اشک هایم را پاک کردند، به من الهام دادند و به رشدم کمک کردند، تشکر می کنم، از طرفداران اسپانیایی ام که من را با عشق و وفاداری پر کردند. به زودی می بینمت.”

پنجشنبه شب گذشته، خانه شکیرا با خبر بهبودی پدرش مملو از شادی شد و او اکنون می تواند به یکی از شهرهایی که شهرت جهانی او در آنجا آغاز شد، بازگردد.

چندین منبع نزدیک به این خواننده اشاره می کنند که این تصمیم غیرمنتظره نبوده و او برای مدتی خواهان تغییر بود، اما به خاطر خانواده و فرزندانش در بارسلونا ماند، اما همه آنها برای شروع یک ماجراجویی جدید در میامی هیجان زده هستند.

شکیرا یک استوری از پنجره هواپیما در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: «اما همه چیز همیشه مطابق میل ما پیش نمی رود. گاهی می دویم اما کوتاه می آییم. شک نکن که من همیشه اینجا خواهم بود.”

پیام خداحافظی شکیرا با شهر جرارد پیکه

دیدگاهتان را بنویسید