سند خیانت جرارد پیکه برای شکیرا فاش شد

سند خیانت جرارد پیکه برای شکیرا فاش شد

تابستان گذشته پیکه پس از 12 سال زندگی مشترک با شکیرا تصمیم گرفت از این خواننده مشهور جدا شود. بسیاری دلیل اصلی جدایی این دو نفر را خیانت پیکه می دانند و این سوال را تا حدودی تایید می کند که او در مدت بسیار کوتاهی با کلارا چیا مارتی نامزد کرده است.

اگرچه به نظر می رسید رابطه این بازیکن و شکیرا در سال های قبل بسیار خوب و ایده آل بوده است، اما حالا یکی از نشریات اسپانیایی ویدئویی منتشر کرده که این باور را کاملا زیر سوال می برد. آنها ادعا می کنند که پیکه مدت ها قبل از پایان زندگی مشترکش با شکیرا با نامزد فعلی خود رابطه داشته است. در این ویدیو مشخص است که وقتی مصاحبه اینترنتی انجام می دهد نامزد فعلی اش در کنارش حضور دارد.

خبرنگار اسپانیایی با دیدن این صحنه سعی می کند از پیکه بپرسد که این زن در کنار او کیست اما او حاضر به پاسخگویی نیست و حتی زمانی که این خبرنگار برای دریافت پاسخ به خانه او می آید حاضر به صحبت با او نیست. حالا مشخص شده است که پیکه مدت هاست با کلارا چیا رابطه دارد و این موضوع در رسانه های اسپانیا و مردم این کشور به خوبی پیش نیامده است.

پیکه و شکیرا مدتهاست که درگیر مراحل قانونی برای تعیین تکلیف حضانت دو پسرشان میلان و ساشا بوده اند و این بازیکن در نهایت موافقت کرده است که آنها را با مادرشان زندگی کند.

دیدگاهتان را بنویسید