جرارد پیکه و شکیرا در آستانه توافق هستند/عکس

جرارد پیکه و شکیرا در آستانه توافق هستند/عکس

پس از دعوای تلخ و علنی بین زوج سابق پس از جدایی، به نظر می رسد که تیم های حقوقی هر دو طرف در نهایت نقاط مشترکی را در قالب یک توافق پیدا کرده اند.

به گزارش مجله Vanitatis، پیکه و شکیرا هر دو به صراحت اعلام کرده اند که به دنبال شکایت طولانی مدت نیستند، اما همچنین نشان داده اند که به راحتی تسلیم خواسته های طرف مقابل نخواهند شد.

در این میان، به نظر نمی رسید که آنها به هیچ توافقی نزدیک باشند و تنها چیزی که در همه این اتفاقات مشخص بود این بود که هیچ کدام از آنها تکان نخواهند خورد. سوالی که در تضاد با تمایل هر دو طرف برای اجتناب از فرآیند دعوی است. بحثی که تا حدودی به برنامه های شخصی آنها و برنامه شکیرا برای رفتن به میامی مربوط می شود.

آیا بازنشستگی پیکه شرایط را تغییر خواهد داد؟
یکی از موضوعاتی که باعث اختلاف نظر شکیرا و پیکه شده، تمایل این خواننده کلمبیایی برای زندگی در میامی است چرا که موضوع حضانت ساشا و میلان شرایط را پیچیده می کند. با اعلام بازنشستگی پیکه، هنوز مشخص نیست که آیا این روی آینده شخصی و حرفه‌ای او تأثیر می‌گذارد یا خیر.

به گزارش مجله Vanitatis، وکلای شکیرا و پیکه جلسات خود را برای یافتن بهترین راه حل برای مشتریان و فرزندانشان متوقف نکرده اند.

در این میان، خواننده کلمبیایی به فعالیت موسیقی خود ادامه می دهد و با آهنگ های “Te felicito” یا “Monotónía” که بازدیدهای قابل توجهی در یوتیوب دارد به موفقیت دست می یابد. آهنگ هایی که اگر متن آن را تحلیل کنید، به نظر می رسد در مورد جدایی و دل شکستگی است.

دیدگاهتان را بنویسید