آخرین بازی جرارد پیکه جنجالی بود

آخرین بازی جرارد پیکه جنجالی بود

پس از اینکه کایل مانزانو، داور دیدار بارسلونا و اوساسونا به روبرت لواندوفسکی کارت قرمز نشان داد، جرارد پیکه به سمت او رفت و تصمیم او را زیر سوال برد. او احتمالاً از تصمیم داور برای نادیده گرفتن خطا روی مارکوس آلونسو و گل اوساسونا خوشش نیامد و همین شکایت ها باعث اخراج او شد.

داور نمی خواست به او گوش دهد اما پیکه او را تا تونل دنبال کرد و مدام به داور اشاره می کرد و از او برای اخراج لوا توضیح می خواست. این اولین بار نیست که پیکه با این داور بحث می کند. در جریان بازی مقابل رئال مادرید در آوریل 2021، پیکه همچنین به کل مانزانو در مورد تصمیم او برای کوتاه کردن وقت اضافه اعتراض کرد. پیکه آن روز مانند روز سه شنبه در بازی حضور نداشت و روی نیمکت نشست.

پیکه پیش از این اعلام کرده بود که دیگر برای بارسلونا بازی نخواهد کرد و بازی مقابل اوساسونا آخرین بازی او در لالیگا بود که پایان متفاوتی داشت.

در کنار استویچکوف، نام پیکه به عنوان بیشترین کارت قرمز در بارسلونا در تاریخ ثبت شد. هر دو بازیکن دقیقا 11 کارت قرمز دریافت کردند. اگر لالیگا را به تنهایی در نظر بگیریم، هر دو موفق به انجام 8 مسابقه نشدند. درست مثل پپ گواردیولا.

دیدگاهتان را بنویسید