افشاگری دختر سرمربی تراکتورسازی مقابل جرارد پیکه!

«نادیا همز» دختر پاکو همز، سرمربی تیم فوتبال «تراکتور» یکی از افراد تاثیرگذار اسپانیا به حساب می آید و طرفداران زیادی دارد.

نادیا هومز که هر از گاهی با انتشار تصاویر و پیام هایی وارد اخبار می شود و این بار از رابطه کوتاه مدت خود با جرارد پیکه، مدافع سابق تیم فوتبال بارسلونا و تیم ملی اسپانیا خبر می دهد، به یکی از سوژه های خبری تبدیل شده است. در رسانه های ورزشی اسپانیا

نادیا حامز این بار ویدئویی از خود منتشر کرد و در آن تاکید کرد که از رفتار او پس از ملاقات با پایک شرمنده است.

دختر سرمربی تراکتورسازی گفت:

برای من، پیکه کسی نبود که بخواهم به او احترام بگذارم زیرا با دیگران رفتار خوبی نداشت. من یک بار با او در ماشین بودم و او فکر می کرد که رانندگی در تمام چراغ های راهنمایی جالب است. چرا؟ من نمی دانم، اما او فکر می کرد درست است. همچنین با سرعت 100 کیلومتر در ساعت وارد پارکینگ می شود.

نادیا هامس سپس به بی احترامی پیکه به نگهبان پارک خودرو اشاره کرد و گفت که او به خودش گفته اینجا چه کار می کند. او گفت:

باورم نمی شد. او مرا شرمنده کرد. او کسی نیست که بتوانم به آن اعتماد کنم. فکر می کنم اولین و آخرین باری بود که این مرد را دیدم.

افشاگری دختر سرمربی تراکتورسازی مقابل جرارد پیکه!

عکس پاکو حمز در کنار دخترش

این افشاگری بی سابقه در حالی صورت می گیرد که کمتر از یک ماه پیش جرارد پیکه در یک برنامه اینترنتی اظهاراتی داشت که بسیاری آن را بی احترامی به پاکو جیمز می دانستند.

پیکه که میهمان یکی از یوتیوبرهای اسپانیایی بود در پاسخ به سوال یکی از مهمانان که آیا می دانید هامس در ایران مربی چه تیمی است؟ او گفت نه. بگو چه تیمی؟”

ذکر تراکتور توسط تماشاگران پیکه باعث خنده مدافع سابق بارسلونا شد زیرا فکر می کرد با او شوخی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید