ماجرای جدایی جرارد پیکه از بارسلونا

ماجرای جدایی جرارد پیکه از بارسلونا

جرارد پیکه در 14 سال گذشته بازیکنی ثابت بدون تعویض برای بارسلونا بوده و روزهای تلخ زیادی را در لباس این تیم سپری کرده است. جرارد پیکه اخیرا به رکورد 600 بازی برای بارسلونا رسید و به یکی از قدیمی ترین بازیکنان تاریخ باشگاه تبدیل شد. جرارد پیکه علیرغم شایعاتی مبنی بر جدایی احتمالی از بارسلونا در پایان فصل گفت که امیدوار است روزهای روشن تری در لباس این تیم باشد. لیونل مسی با بیش از 750 بازی یکی از مسن ترین بازیکنان تاریخ بارسلونا است و رسیدن به این رکورد برای جرارد پیکه بسیار سخت است.

جرارد پیکه گفت: رسیدن به رکورد 600 بازی برای بارسلونا مسیر دوران ورزشی من بود. واقعیت این است که من در اینجا لحظات خوبی را سپری کردم. من واقعا به پوشیدن پیراهن بارسلونا افتخار می کنم و امیدوارم بخشی از این تیم باشم. برای مدت طولانی ادامه دهید.

لحظه خاصی در لباس بارسلونا که همیشه به یاد دارم؟ مسابقات، تمرینات، سفرها با کاروان تیم… داستان های زیادی در مورد دوران حضورم در بارسلونا وجود دارد و تمرکز بر یک لحظه ممکن است ناعادلانه باشد. من واقعا دوست دارم در لحظه زندگی کنم و روز به روز ادامه دهم. اما امیدوارم در طول حضورم در رختکن بارسلونا، لحظات فراموش نشدنی و واقعاً ویژه‌تری پیش روی من باشد.

دیدگاهتان را بنویسید