ماجرای جدایی پیکه و روزهایی که شکیرا با بازیکن بارسلونا رابطه عاشقانه داشت.

ماجرای جدایی پیکه و روزهایی که شکیرا با بازیکن بارسلونا رابطه عاشقانه داشت.

چند روز پیش شکیرا خواننده بزرگ کلمبیایی و جرارد پیکه ستاره بارسلونا پس از هفته ها گمانه زنی مبنی بر پایان دادن به رابطه نزدیک به یک دهه خود، از جدایی خود خبر دادند.

اگرچه هیچ کدام دلیل پایان این رابطه را فاش نکرده اند، اما شایعات قوی مبنی بر جدایی آنها به دلیل خیانت احتمالی به کاپیتان بارسلونا وجود دارد، اما هنوز هیچ تاییدی وجود ندارد.

روزهای خوب چگونه آغاز شد
شکیرا در سال 2010 پس از قطع رابطه جنجالی با آنتونیو دلاروآ، پسر رئیس جمهور سابق آرژانتین، فرناندو دلاروآ، با جرارد پیکه آشنا شد. برخی می گویند آنتونیو و شکیرا برنامه هایی برای ازدواج داشتند، اما هرگز محقق نشدند.

پیکه در صدر جهان بود
هنگامی که پیکه و شکیرا شروع به قرار ملاقات کردند، خواننده کلمبیایی “دوباره به عشق ایمان آورد” و در سالی که اسپانیا قهرمان جام جهانی فوتبال 2010 آفریقای جنوبی شد، با او رابطه برقرار کرد. اما این زوج در نسخه اسپانیایی جشنواره موسیقی راک ریو با هم آشنا شدند.

فقط شبیه من
شکیرا آلبوم خود “شکیرا” را در سال 2014 منتشر کرد و در کنفرانس های مطبوعاتی گفت که دوباره عاشق شد و این اتفاق بدون جستجوی عشق افتاد. جرارد هم مثل من است اما دو متر قد دارد. ما خیلی شبیه هم هستیم. ما در یک روز به دنیا آمدیم، فقط او 10 سال بعد از من به دنیا آمد. او بسیار خوش تیپ است، او پسری شاد و سالم است.

صفحه جدیدی باز می شود
شکیرا اعتراف کرد که وقتی پیکه را ملاقات کرد، فکر کرد ممکن است دوباره عاشق شود زیرا از رابطه خود با آنتونیو دلاروآ کاملاً ناامید شده بود. او در پایان گفت: وقتی او (جرارد پیکه) وارد زندگی من شد، ناامید شدم، احساس ناامیدی کردم. «باورم نمی‌شد که می‌توانم دوباره خوشحال باشم و او آمد تا مرا از این همه فکر نجات دهد.

دیدگاهتان را بنویسید