رابطه عاشقانه شکیرا با رافائل نادال فاش شد

رابطه عاشقانه شکیرا با رافائل نادال فاش شد

روز جدید پاپاراتزی مدعی است شکیرا خواننده کلمبیایی که از جرارد پیکه، مدافع بارسلونا جدا شده، با رافائل نادال تنیسور مشهور جهان رابطه پنهانی داشته است.

روزهایش را نوشت؛ از زمان اعلام جدایی شکیرا و جرارد پیکه، این زوج به شدت مورد توجه رسانه ها قرار گرفته اند. همه نگاه ها به مدافع بارسلونا در روزهای اخیر پس از حضور پیکه در کنسرتی با معشوق جوان جدیدش کلارا چیا مارتی معطوف بود. اما اکنون نوبت خواننده کلمبیایی است که توجه رسانه ها را به دلیل رابطه پنهانی خود با اسطوره تنیس اسپانیایی جلب کند.

جوردی مارتین، پاپاراتزی اسپانیایی که عکس‌های پیکه با کلارا چیا را منتشر کرده است، از رابطه پنهانی شکیرا با رافائل نادال قبل از ملاقات با پیکه خبر داد.

مارتین در مورد شایعه رابطه شکیرا با الخاندرو سانز خواننده اسپانیایی به America Noticias گفت: «می‌توانم بگویم شکیرا یک موزیک ویدیو با الخاندرو سانز ساخت، اما از نظر عاطفی به او وابسته نبود. او ادامه داد: “او با کسی به همان اندازه معروف و شاید معروفتر بسته شده بود.”

مجری از او خواست نام این فرد را فاش کند، مهمان برنامه نامی نیاورد، اما سرنخ نسبتا مفیدی ارائه کرد. او گفت: «او یک شخصیت جهانی و یک ورزشکار درجه یک است. او بازیکن فوتبال نیست، او یک تنیس باز است.

او بدون نام بردن از آن تنیسور به ویدیوی گیتانا اشاره کرد و گفت که او ستاره آن ویدیو است. یک آهنگ موفق که توسط شکیرا در سال 2010 منتشر شد. مارتین ادامه داد: “او در ویدئویی که با یکی از بهترین ورزشکاران اسپانیا که در بین سه ورزشکار برتر تاریخ این کشور قرار دارد، حضور دارد. نمی توانم نام ببرم.”

مجری برنامه که اصرار داشت نام این پاپاراتزی را نادال بگذارند، پرسید که آیا مرد مورد نظر تماشایی ترین عناوین تاریخ را کسب کرده است؟

فقط جواب داد: بله!

دیدگاهتان را بنویسید