جرارد پیکه پس از افشای یک واقعیت بحث برانگیز از خود دفاع می کند

جرارد پیکه پس از افشای یک واقعیت بحث برانگیز از خود دفاع می کند

جرارد پیکه روش خاص خود را برای انجام کارها دارد و همه موافق هستند.

پس از انتشار فایل صوتی در روز دوشنبه که باعث شد جرارد پیکه و لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا درباره توزیع درآمدهای سوپرکاپ اسپانیا در عربستان سعودی به گفتگو بنشینند، بسیاری نقش پیکه در این معامله را زیر سوال بردند. انتشار این خبر به حدی بود که پیکه ساعاتی پس از انتشار تصمیم به شفاف سازی در مورد آن گرفت به همین دلیل پیش از بازی شب گذشته بارسلونا و کادیز اعلام شد که پیکه پس از این بازی در کنفرانس خبری آنلاین توییچ صحبت خواهد کرد.

اولین سوالی که از پیکه در کنفرانس خبری پرسیده شد در مورد تضاد منافع برای او به عنوان بازیکن و شرکت کننده در سوپرجام اسپانیا و همچنین مذاکره برای یک معامله تجاری از طرف فدراسیون فوتبال اسپانیا بود. پیکه در پاسخ به سوال 120 هزار نفری که سخنرانی او را به صورت زنده تماشا کردند، گفت: تنها کار غیرقانونی که در اینجا انجام شده این است که کسی برخی از مکالمات شخصی ما را بدزدد و در اختیار رسانه ها قرار دهد. البته، لازم نیست خیلی باهوش باشید تا بدانید چه کسی پشت آن است. این خبر منتشر شده در سال 2019 بود. آرشیو اخبار امسال را می توانید ببینید و در آن زمان در تیتر اخبار نبود. حالا در سال 2022 فایل صوتی همین خبر منتشر شده و تبدیل به خبر شده است.»

مدافع میانی بارسلونا در دفاع از عملکرد خود در امضای سوپرکاپ اسپانیا در عربستان، افزود: فرصت خوبی برای فدراسیون فوتبال اسپانیا ایجاد کردم. قبل از تغییر سوپرجام، کل درآمد فدراسیون 120 هزار یورو در سال بود. پس از این قرارداد این رقم در حال حاضر به 40 میلیون یورو رسیده است. من می دانم که چگونه بین شغلم به عنوان هماهنگ کننده تجاری و کاری که در تمام عمرم در فوتبال انجام داده ام مرز بکشم. در این مدت هیچ کمکی دریافت نکرده ام. اگر فکر می کنید ماهیت سوپرجام تحت تأثیر این معامله تجاری قرار می گیرد، باید بگویم که من را نمی شناسید. این حملات کار افرادی است که فقط می خواستند جنجال راه بیندازند.»

پیکه در پایان گفت: در طول سه سال مسابقات به روش کنونی، می توانید ببینید که آیا این توافق تأثیری بر مسابقات داشته است و آیا بارسلونا قهرمان سوپرجام شد یا اتلتیکو مادرید یا رئال مادرید.

رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، لوئیس روبیالس، فرد دیگری که متهم به دست داشتن در انتقال سوپرجام اسپانیا به عربستان سعودی است، هنوز در این مورد اظهار نظری نکرده است، اما ظاهراً پارلمان اسپانیا از او خواسته است تا در این باره اظهار نظر کند. .

دیدگاهتان را بنویسید