جرارد پیکه بارسا را ​​ترک کرد؟

جرارد پیکه بارسا را ​​ترک کرد؟

جرارد پیکه که اکنون 34 سال دارد، در سال های پایانی دوران حرفه ای خود به سر می برد و این مدافع متعصب و باتجربه به وضوح از روزهای اوج خود در فصول اخیر فاصله گرفته است. ال ناسیونال چند روز پیش خبری مبنی بر احتمال خداحافظی جرارد پیکه از فوتبال در پایان فصل منتشر کرد که توسط مجله اسپورت تکذیب شد.

ال ناسیونال مدعی است جرارد پیکه با خوان لاپورتا و ژاوی نیز صحبت کرده و به آنها گفته است که قصد دارد در پایان فصل از بارسلونا و دنیای فوتبال خداحافظی کند. قرارداد جرارد پیکه با بارسلونا تا سال 2024 است و او امیدوار است با سرمربی جدید شرایط خود را بهبود بخشد و به بارسا در دو سال آینده کمک کند تا به روزهای اوج خود بازگردد.

در سال های اخیر شایعاتی مبنی بر تمایل جرارد پیکه برای حضور در ستاد مدیریتی و اداری بارسلونا شنیده می شود و به نظر می رسد او پس از خداحافظی از فوتبال در این زمینه فعالیت کند. اما این برنامه حداقل تا سال 2022 اجرا نخواهد شد و جرارد پیکه معتقد است که هنوز هم می تواند عملکرد درخشانی برای بارسلونا داشته باشد. جرارد پیکه رابطه خوبی با خوان لاپورتا دارد و حتی برخی فکر می کنند که اظهارات این بازیکن در حال حاضر برای مدیریت باشگاه تاثیرگذار است.

دیدگاهتان را بنویسید