شکیرا خیلی عصبانی شد/ پیکه چه اشتباهی کرد؟

شکیرا خیلی عصبانی شد/ پیکه چه اشتباهی کرد؟

به نظر می رسد فصل جدیدی در اختلاف جرارد پیکه و شکیرا شروع می شود!

شکیرا از اقدامات اخیر جرارد پیکه در مورد فرزندش راضی به نظر نمی رسد. ماجرا از این قرار است که پیکه اخیرا در یک ویدیوی زنده در توییچ به همراه پسر بزرگش میلان ظاهر شد و باعث نارضایتی شکیرا شد.

میلان در این لایو با پدرش در مورد لیگ پادشاهان صحبت می کرد و توانست برنده شود. حتی پیکه از اینکه پسرش چقدر خوب صحبت می کند شگفت زده شد. اما این موضوع به مذاق مادرش شکیرا خوش نیامد و او در نامه ای به رسانه های مختلف این موضوع را اعلام کرد.

شکیرا از حضور فرزندش در فضای مجازی از دست پیکه عصبانی است چرا که رضایت خود را با این موضوع اعلام نکرده و در مورد حضور فرزندش در پخش مجدد مراسم با او صحبتی نشده است.

همچنین، شکیرا از این که برخی موضوعات در مقابل یک کودک 9 ساله مورد بحث قرار می گرفت، چندان خوشحال نبود. به نظر می رسد پیکه باید این موضوع را با همسر سابقش حل و فصل کند و مانع از حضور مجدد فرزندانش در برنامه های شبکه های اجتماعی او شود.

پیکه تاکنون در این مورد اظهار نظر نکرده است و احتمالا ترجیح می دهد موضوع را به صورت خصوصی حل و فصل کند. بسیاری از رسانه ها با پخش ویدئوهایی که نشان می دهد او با پیکه صحبت می کند، اخبار مربوط به میلان را منتشر کردند. اتفاقی که خواننده کلمبیایی تمایلی به تکرار آن ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید