جام مربا دلیل اصلی طلاق پیکه و شکیرا اعلام شد

جدایی پیکه و شکیرا به یکی از موضوعات جنجالی رسانه های اسپانیایی در ماه های اخیر تبدیل شده است. این خواننده مشهور هفته گذشته آهنگی را منتشر کرد که در آن مستقیماً به رابطه خود با پیکه اشاره کرد و او را به شدت مورد تمسخر قرار داد و او را دوباره به تیتر اول بسیاری از رسانه ها تبدیل کرد.

حالا اتفاق جالبی در مورد اتفاقی که بین این زوج افتاده است، فاش شده است. چند هفته پیش چند خبرنگار مدعی شدند که شکیرا راز خیانت همسرش را از ظرف آب نباتی که خالی بود، با وجود اینکه چند روزی از خانه دور بوده، فهمیده است. در حالی که نه پیکه و نه دو پسرش علاقه ای به این مربا نداشتند.

اگرچه او از تایید کامل این ماجرا خودداری کرد، اما در گفت و گو با «امروز صبح» گفت که بازرسی از یخچال خانه باعث شد که او مشکوک شود که در غیاب او اتفاقی افتاده است.

همچنین A. S تایید کرد که شکیرا کمک کارآگاهان خصوصی را برای کشف حقیقت پذیرفته است. اگرچه در نهایت او را نیز تحویل دادند و برخی از تصاویری که گرفته بودند را در اختیار رسانه ها قرار دادند، اما او توانست همه عکس های پیکه را با زن دیگری داشته باشد. با این حال، برخی از این عکس ها هرگز منتشر نشدند و شکیرا شخصاً برای حفظ حریم خصوصی خود مبلغی را پرداخت کرد.

جوردی مارتین عکاس رسانه ای می گوید: شکیرا نمی خواست این خبر منتشر شود اما این پیکه بود که اصرار داشت این خبر منتشر شود. ما از همان لحظه اول می دانستیم این دختر کیست. او 22 ساله است و در یکی از کافی شاپ هایی که پیک مدیریت می کرد پیشخدمت بود.

دیدگاهتان را بنویسید