اقدام ستاره پرسپولیس برای ماندن یا رفتن به سبک شجاع خلیل زاده و کنعانی زادگان

اقدام ستاره پرسپولیس برای ماندن یا رفتن به سبک شجاع خلیل زاده و کنعانی زادگان

در خبرها میلاد سرلک، هافبک تیم ملی پرسپولیس بحث تمدید قراردادش را به پایان فصل جاری موکول کرد.

شماره 10 پرسپولیس که به دلیل محرومیت از بازی با تیم سابق خود مغلوب شهرخودرو شده بود، برای مدتی با رضا درویش دیدار تدارکاتی داشت. میلاد سرلک در این دیدار خانوادگی بسیار صمیمانه با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صحبت کرد و قول داد تا قبل از جام جهانی قطر به تیم دیگری نرود و به زودی قراردادش را تمدید کند.

هفته ها از این دیدار دو نفره می گذرد و یک روز باشگاه پرسپولیس ادعا می کند که تمدید قرارداد میلاد سرلک و مهدی ترابی به پایان رسیده و به زودی به امضای دو طرف می رسد.

البته خبری از تمدید قرارداد نیست و حالا شنیده می شود که میلاد سرلک این موضوع را به پایان فصل موکول کرده است. در همین رابطه شنیده ایم که دلیل اصلی این تاخیر در تمدید قرارداد میلاد سرلک از دراگان اسکوچیچ است! ظاهرا هافبک ملی پوش پرسپولیس تصمیم گرفته برای تمدید قرارداد با این تیم با سرمربی کروات تیم ملی رایزنی کند.

شجاع خلیل زاده پیش از این با دراگان اسکوچیچ مشورت کرده بود. رسانه های قطری اخیرا از توافق خلیل زاده با الاهلی قطر، تیمی متعلق به محمدحسین کنعانی، دیگر پسر مدافع تیم ملی خبر دادند. اخبار غیررسمی حاکی از آن است که اسکوچیچ از سرمربی الاهلی قطر خواسته خلیل زاده را منصوب کند تا آنها بتوانند با کنعانی ها هماهنگی بیشتری داشته باشند و به تیم ملی در جام جهانی کمک کنند. شجاعی و کنعانی پیش از این در پرسپولیس با هم بازی کردند و در مقدماتی جام جهانی قلب تیم ملی را تشکیل دادند.

جسورانه پیوستن به الاهلی و حفظ کنعان در این تیم شاید بدترین خبر ممکن برای کادرفنی پرسپولیس و هواداران این تیم باشد چرا که این دو نفر اخیرا و بر اساس برخی گمانه زنی ها در لیست یحیی گل محمدی قرار گرفته اند اما …

حالا یحیی گل محمدی و هواداران پرسپولیس باید منتظر بمانند و ببینند میلاد سرلک سرمربی کروات تیم ملی در سفر به کانادا چه توصیه هایی خواهد کرد.

اگر دراگان اسکوچیچ بخواهد سرلک لژیونر شود، پرسپولیس برای یافتن هافبکی که از قبل با او برای فصل آینده به توافق رسیده، با مشکل جدیدی مواجه می شود!

دیدگاهتان را بنویسید