دفاع سیاوش یزدانی در برابر خلیل زاده و کنعانی زادگان

دفاع سیاوش یزدانی در برابر خلیل زاده و کنعانی زادگان

منصور رشیدی درباره برتری 2 بر استقلال مقابل هواداران در هفته شانزدهم لیگ برتر گفت: استقلال نسبت به چهار پنج هفته گذشته ضعیف تر بود که روند رو به رشدی داشت. با 14 یا 15 بازیکن استقلالی که به ویروس کرونا مبتلا شده بودند، مشخص بود که از نظر بدنی عقب هستند. استقلال 30 درصد بازی های قبلی خود را با یک هوادار انجام داد و عملکرد معمولی داشت. برخی بازیکنان از جمله سیاوش یزدانی شرایط روحی خوبی نداشتند. حرکتی که یزدانی در فن بازی انجام داد حتی توسط یک بازیکن تازه کار انجام نشد. مشخص است که یزدانی تحت فشار روحی و روانی است.
وی در پاسخ به انتقاد فرهاد مجیدی از دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی برای بازی نکردن یزدانی گفت: مجیدی حق دارد به عنوان سرمربی از بازیکنانش دفاع کند. اسکوچیچ همچنین تصمیم گرفت از دفاع چپ در قلب دفاع به عنوان مربی تیم ملی استفاده کند. نظرات متفاوت است اما اسکوچیچ می توانست از سیاوس یزدانی آماده دفاع استفاده کند. اسکوچیچ با وجود اینکه یک مدافع میانی آماده داشت، اشتباه کرد و در مرکز دفاع از دفاع چپ استفاده کرد. من به مربیان تیم های ملی این حق را می دهم که تیم خود را مشخص کنند، اما وقتی تیمی خط دفاعی خوبی دارد و کمترین گل خورده را دارد، چرا از مدافع خود در تیم ملی استفاده نکنیم؟ او کمتر از شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان سوار نیست.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره پیوستن رشید مظاهری به سپاهان گفت: بهترین خرید فصل سپاهان مظاهری بود. رشید دروازه بان خوبی است و حیف که استقلال را از دست داد. استقلال با سه دروازه بان آماده می توانست کارهای زیادی انجام دهد اما سه دروازه بان آماده دیگر نعمتی نیست. امیدوارم مظاهری در سپاهان موفق باشد. او با تجربه و حرفه ای است و نیاز به تقویت روحی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید