اقدام عجیب سرمربی محبوب استقلال

اقدام عجیب سرمربی محبوب استقلال

تیم فوتبال فولاد با هدایت جواد نکونام در اولین گام هفته گذشته مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نتوانست مقابل الغرافه با هدایت استراماچونی پیروز شود و به تساوی بدون گل رضایت داد.

سرمربی سابق استقلال استراماچونی این فصل در لیگ ستارگان روی نیمکت الغرافه قطر نتایج خوبی کسب کرده است و سرمربی ایتالیایی قصد دارد نتایج خوب خود را در آسیا تکرار کند. سعید عزت اللهی هافبک تیم ملی کشورمان یکی از مهره های کلیدی استراماچونی است.

روزنامه قطری الشرق امروز نوشت که استراماچونی پس از تساوی مقابل فولاد برای پیروزی در دومین دیدار مقابل آخال ترکستان تاکتیک خود را تغییر داد و نوشت: الغرافه در گام اول نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و با تساوی فولاد ایران به پایان رسید. . آنها در این دیدار اشتباهات زیادی کردند و می توانستند بازی را ببازند، اما در بازی دوم می خواهند از اشتباهات خود در دیدار اول درس بگیرند.

به همین دلیل سرمربی ایتالیایی الغرافه استراماچونی می خواهد در دومین دیدار با ترکیبی متفاوت نسبت به بازی اول به میدان بیاید و می خواهد این تیم را با ترکیبی جدید غافلگیر کند.

البته برنامه دیگر استراماچونی این است که ستاره های تیم گمنام ترکمنستان را زیر نظر داشته باشد تا بتواند در دومین دیدار پیروز شود و به صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امیدوار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید