اعتراف ستاره محبوب پس از اقدام سرمربی پرسپولیس

اعتراف ستاره محبوب پس از اقدام سرمربی پرسپولیس

در آستانه دیدار ذوب آهن و سپاهان از اصفهان خبرهایی مبنی بر خداحافظی رسمی کاسم حدادی فر در دربی اصفهان و ارزیابی این بازیکن به گوش رسید. به همین دلیل با یک بازیکن باتجربه اصفهانی تماس کوتاهی برقرار کردیم تا صحت این ماجرا را جویا شویم.

کاسم حدادی فر، کاپیتان باتجربه ذوب آهن که در فصل جدید به دلیل مشکلاتی در این تیم حضور ندارد، در پاسخ به این سوال که آیا در دربی اصفهان مراسم خداحافظی برای او برگزار شد؟

بله درست است و از هواداران پرسنل کارخانه به خصوص آقای یزدخواستی تشکر می کنم که همیشه به من لطف داشتند اما در حال حاضر تصمیمی برای این کار و خداحافظی به این شکل ندارم. دوست دارم اگر مراسم خداحافظی برگزار شود در کنار هواداران باشم. باز هم از ایشان سپاسگزارم، سخاوتمند بودند و به یاد من بودند.

او سپس به بازگشت خود به تیم پاسخ داد:

از کادرفنی تشکر می کنم که در این مدت برای حل مشکل من تلاش کردند، اما تصمیم گرفتم در این شرایط کنار تیم نباشم. و من فکر می کنم در یک محیط تیمی این راه حل بهتری است. همچنین از هواداران و لطفی که همیشه به من داشته اند تشکر می کنم. از آنها می خواهم در حال حاضر فقط از تیم حمایت کنند، زیرا در نهایت همه ما می خواهیم تیم موفق شود.

از کاسم حدادی فر درباره شرایط ذوب آهن در دو بازی ابتدایی فصل پرسیدیم که او در پاسخ به این سوال گفت:

امسال تیم خیلی خوبی داریم. دو بازی تیم را دیدم و مطمئن هستم که تیم موفق خواهد شد. باید دست در دست هم بگیریم تا حاشیه ایجاد نکنیم. امیدوارم اتفاق خوبی برای تیم بیفتد.

حدادی فر در پایان سخنان خود گفت:

دوست دارم به تصمیم من احترام بگذارند و اجازه دهند این اتفاق برای هواداران هم بیفتد.

در نهایت کاسم حدادی فر با عذرخواهی از برنامه های تلویزیونی گفت:

در نهایت می خواستم بابت برنامه های فوتبال اصفهان و تهران عذرخواهی کنم. در این مدت با من صحبت کردند و از من دعوت کردند تا در برنامه هایشان شرکت کنم اما به دلیل شرایطی که من و تیم داشتم ترجیح دادم در این برنامه ها شرکت نکنم زیرا تیم در حال حاضر در شرایط حساسی و بیش از هر زمان دیگری قرار دارد. چیزی به آرامش نیاز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید