سرمربی پرسپولیس به پیشنهاد استقلال به این ستاره اعتراف کرد

سرمربی پرسپولیس به پیشنهاد استقلال به این ستاره اعتراف کرد

حمیدرضا گرشاسبی در خصوص اینکه تنها دو باشگاه ایرانی موفق به کسب مجوز حرفه ای شدند که یکی از آنها فولاد بود، گفت: از مرداد ماه که باشگاه را تحویل گرفتیم و پنجره نقل و انتقالات ما بسته شد و چندین پرونده طولانی مدت هم بود شرایط سختی داشتیم. ما باید به سرعت آنها را رفع می کردیم و زمان کمی برای آن داشتیم. ابتدا بر اساس درخواست کنفدراسیون فوتبال آسیا و پنج اولویتی که پنج مورد دیگر تابع آنها بودند اولویت بندی کردیم و مدارک درخواستی را در 870 صفحه به عنوان ارسال کردیم. هر چه زودتر و اشتباهاتی داشتیم که هر بار به سرعت تصحیح می شد، به آرامش رسیدیم و در نهایت تبدیل به اولین باشگاهی شدیم که مجوز حرفه ای گرفت.

حمیدرسا گرشبسببی درباره حذف سرخابی های پایتخت از این رقابت ها گفت: حیف است که در چنین روزی دو باشگاه پرطرفدار سقوط کردند و میلیون ها هوادار با سوءتفاهم از مدیریت و نادیده گرفتن و نادیده گرفتن چنین مشکلاتی. متأسفانه هیچکس مسئولیت این موضوع را بر عهده نمی گیرد و همه سعی می کنند دیگری را مقصر جلوه دهند و خود را در مقابل افکار عمومی توجیه کنند، اما اتفاقی که افتاده حذف دو باشگاه از آسیا است. وقتی اعلام شود حتی متن ارسالی به AFC فارسی است چه گفته می شود؟

مدیرعامل فولاد درباره اینکه بحث اساسنامه فدراسیون فوتبال و خطر تعلیق وجود دارد و ممکن است بعد از حذف سرخابی ها جام جهانی را از دست بدهیم، توضیح داد: این موضوع وجود دارد. دین ما اسلام است و اسلام بر صداقت و صراحت تاکید دارد و بهتر است کارمندان با مردم صادق باشند. اگر قرار است به محض ورود خانم ها به ورزشگاه این موارد پاک شود، باید هر چه زودتر این موارد را انجام دهند و اگر این کار انجام نشد، باید صریح و صریح به مردم بگویند و امیدواریم اینطور نباشد. به یک سوال و سپس به ممنوعیت. بهتر است تصمیم در مورد همه چیز به صورت شفاف با مردم بیان شود.

گرشبسبی درباره شکست فولاد مقابل سپاهان گفت: به هر حال تیم ما در شرایط بدی بسته شد و دیر به تیم اضافه شدیم. وقتی وارد شدیم 5 بازیکن کلیدی ما جدا بودند و پنجره بسته بود و شرایط برای جذب بازیکن سخت بود و ستاد تاکید دارد که باید در چند پست تقویت شویم. ضمن اینکه ما نماینده ایران در آسیا هم هستیم و باید از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم. هنوز اسمی به من نرسیده اما اعلام شده که می خواهیم در چه پست هایی بازی کنیم و هیئت مدیره حمایت کامل خواهد کرد. اگرچه جذب بازیکن در نیم فصل سخت است، اما باید تمام تلاش خود را برای تقویت تیم انجام دهیم.

وی درباره ماجرای جدایی صالح حردانی و علاقه استقلال به جذب او و تمایل این بازیکن برای انتقال توضیح داد: از علاقه او به جدایی اطلاعی ندارم اما همانطور که گفتم تیم ما نیاز به تقویت دارد و بازیکن مهمی نخواهد بود. که باید از دست بدهیم به حردانی یا بازیکن دیگری اجازه جدایی نمی دهیم مگر اینکه جانشینی تعیین شود و کادرفنی اعلام کند که به دلیل جذب بازیکن جدید نیازی به او نیست. به طور رسمی از ما درخواست جذب او نشد و صرفاً صحبت شفاهی بود و ما هم در این خصوص نظرات خود را به استقلال اعلام کردیم.

مدیرعامل فولاد درباره شکایت دو بازیکن این تیم از استقلال گفت: باید اعلام شود، اما نمی دانم چرا سازمان لیگ این کار را نمی کند، نمی توانیم از کشیک بخواهیم. مستقیماً به ما می گویند چه کار می کنید؟ما حتی اجازه مکاتبه با فدراسیون فوتبال و تنها راه ارتباطمان را نداریم.زمانی دیگر منتظر می مانیم و از سازمان لیگ می خواهیم که وضعیت این دو بازیکن را جویا شود. از سازمان نظام اما اگر این کار انجام نشد به مراجع بالاتر شکایت می کنیم و در صورت نیاز پرونده را به مراجع بین المللی منتقل می کنیم و آنچه لازم است انجام می دهیم موضوع را روشن می کنیم و عقب نشینی نمی کنیم اگر اینها باشد. دو بازیکن واقعاً مشکلی ندارند، دلیلی برای اجتناب وجود ندارد فقط یک پرس و جو

دیدگاهتان را بنویسید