اعتراف عجیب سرمربی سابق پرسپولیس

اعتراف عجیب سرمربی سابق پرسپولیس

گابریل کالدرون سرمربی تیم ملی آرژانتین و سابق پرسپولیس در خصوص جام جهانی 2022 قطر با مجله الریاضیه مصاحبه کرد.

کالدرون درباره مرحله گروهی جام جهانی گفت: نتایجی که در مرحله گروهی به دست آمد باور نکردنی بود. اما خوشبختانه تیم‌های مستحق به راه افتادند.

وی درباره اینکه کدام تیم قهرمان جام جهانی می شود، گفت: هیچ وقت به پیش بینی علاقه نداشتم. اما 6 تیم هستند که شانس قهرمانی را دارند. اگرچه شاید در نهایت سورپرایزی مانند نایب قهرمانی کرواسی در جام جهانی 2018 رخ دهد.

این مربی آرژانتینی درباره شانس تیم ملی کشورش برای قهرمانی گفت: آرژانتین به جز بازی با عربستان، مقابل مکزیک، لهستان و استرالیا عملکرد بسیار خوبی داشت. حالا باید به مصاف تیم هلند برود.

کالدرون که سابقه مربیگری در عربستان را دارد، درباره عملکرد تیم ملی این کشور در جام جهانی گفت: عربستان در جام جهانی فوتبال زیبایی به نمایش گذاشت و حتی توانست آرژانتین را شکست دهد. اما کار این تیم در این مسابقات به دلیل تجربه کمتر نسبت به سایر تیم ها سخت شد.

او درباره اینکه اگر بتواند به گذشته برگردد، کدام یک از تصمیماتش را تغییر می‌دهد، توضیح داد: هیچ یک از تصمیم‌هایم را تغییر نمی‌دهم. من به راهی که در آن هستم اعتماد دارم و از اشتباهاتم درس گرفته ام و به رشدم کمک کرده است. البته در مورد حضورم در تیم ملی عربستان اشتباه کردم که قبل از جام جهانی 2006 از آن تیم جدا شدم و در مرحله مقدماتی این رقابت ها شکست نخورده ایم و فقط یک گل خورده ایم.

کالدرون درباره عملکرد مسی گفت: او پیر شده است. اما او همچنان بازیکن مهمی برای آرژانتین است. مسی 14 سال است که در تیم ملی حضور دارد و بهترین بازیکن جهان محسوب می شود. او کارهایی را در تیم انجام می دهد که هیچ یک از بازیکنان آرژانتین نمی توانند انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید