واکنش عجیب سرمربی سابق پرسپولیس به خرید جدید گل محمدی

کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت که فکر می کنم مشکلی در آمادگی پرسپولیس وجود دارد که این تیم در نیمه دوم از دست داد اما امیدوارم مشکل بدنی هر چه زودتر حل شود.

حمید درخشان سرمربی و بازیکن سابق تیم پرسپولیس در خصوص حضور شیخ دیابته در این تیم و بازی اخیر مقابل صنعت نفت آبادان اظهاراتی را بیان کرد.

حضور شیخ دیابته و پیوستنش به مهاجمان پرسپولیس چطور؟

دیاباته بازیکنی است که سه سال پیش نشان داد عواملی در فوتبال وجود دارد که می توان به آنها اعتماد کرد. مثلا روی زمین خیلی خوب بود. البته دو سه سال از آن زمان می گذرد. یادمان می آید که دیابه در فصل بیستم در استقلال فقط دو گل به ثمر رساند و حالا مدتی از آن زمان گذشته و او به ایران بازگشته است! خدا کنه حالش خیلی خوب باشه، هرچند خیلی سخته که بگیم بهتر از دو سال پیشه، چون سنش بالاست.

دیاباته را چگونه به عنوان بازیکن می شناسید؟

شیخ یک فوتبالیست انفجاری نبود. او بازیکن ثابتی است که دستیارانش باید به او کمک کنند و ضربه نهایی را به خوبی بزند. در واقع آدم های کنارش باید خیلی خوب باشند. اما او قاب ساز خوبی است. امیدوارم به پرسپولیس کمک کند. البته الان نمی توان درباره او قضاوت کرد، اما او زمانی که در استقلال بود خیلی به تیمش کمک کرد. امیدوارم بتواند با حضور این اضافه به پرسپولیس کمک کند تا نقطه ضعف مقابل تیمش را برطرف کند و در نهایت موقعیت هایی که به دست می آوریم را تبدیل به گل کند.

نظرت در مورد زوج مهاجم هلندی-فرانسوی پرسپولیس چیست؟ به نظر شما این دو نفر می توانند زوج خوبی را بعد از تعطیلات پیش از لیگ برای اردوی تیم ملی رقم بزنند؟

ما هنوز نمی دانیم وضعیت جسمانی دیابت چگونه است. تنها چیزی که می دانیم این است که لوکادیا در حال حاضر کاملاً تناسب اندام و سالم نیست. وضعیت بدنی لوکا قطعا تا آن زمان بهتر خواهد شد. باید دید در مدتی که تیم ملی در اردو است، این دو نفر در تمرینات چگونه با یکدیگر هماهنگ می شوند. کادر فنی باید به این نکته توجه کند که این دو نفر بتوانند با هم بازی کنند و آنها را هماهنگ کنند. در این صورت قطعا می توانند به هجومی پرسپولیس کمک کنند.

به عنوان سرمربی سابق این تیم که همیشه نگران کمبود مهاجم در خط حمله پرسپولیس بودی، حالا با اضافه شدن این مهاجمان به آرامش رسیده ای؟

اکنون نمی توانیم از این صلح صحبت کنیم. ابتدا باید آنها را در تیم داشته باشیم، حضورشان را در بازی ببینیم و در نهایت در ادامه کار درباره آنها اظهار نظر کنیم. ما اکنون نمی توانیم بدون دیدن و دانستن صحبت کنیم. دیابه از روز اول خوب بود، هنوز هم همان بازیکن خوب است؟ هنوزم خوبه؟ یا الان کم شده؟ از این منظر شرایط بسیار متفاوت است. باید ببینیم او و لوکا چقدر می توانند به یکدیگر کمک کنند و چقدر مکمل یکدیگر هستند. خدا به شوهرشون کمک کنه پرسپولیس رو

در مورد بازی صنعت نفت چه می گویید؟

پرسپولیس در نیمه اول بازی خوبی انجام داد. او به تیم حریف فشار زیادی وارد کرد. صنعت نفت البته بسته بازی کرد تا گل نخورد اما در نهایت با حرکت فردی لوکادیا و چرخش خوبی که انجام داد، آب پاکی روی دستان آبادانی ریختیم و پرسپولیسی ها آرام شدند. وقتی بچه های ما اعتماد به نفس و خونسردی بیشتری پیدا کردند، در فرصت بعدی، روی یک ضربه ایستگاهی، توپ گل شد و این حاشیه امنیت برای پرسپولیس بیشتر شد.

نیمه دوم را چطور دیدی؟

در نیمه دوم خیلی خوب نبودیم! چون می خواستیم امتیاز را حفظ کنیم. در نهایت می توان گفت صنعت نفت در نیمه دوم کمی بهتر از پرسپولیس بود اما انشاالله در بازی های بعدی هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم خوب باشیم.

فکر می کنی به خاطر خستگی بازیکنان در نیمه دوم این اتفاق افتاد؟

فکر می کنم در دبیرستان پرسپولیس مشکلی پیش آمده بود. چون نباید این اتفاق می افتاد. اما امیدوارم مشکل جسمی هر چه زودتر برطرف شود.

حضور بانوان در بازی پرسپولیس را چگونه ارزیابی کردید؟

همه دیدند که حضور بانوان در ورزشگاه چگونه برای همه هواداران حاضر در ورزشگاه حاشیه امنیت ایجاد کرد. ما دیدیم که تا چه حد مسائل اخلاقی در ورزشگاه پر رنگ‌تر شده است. از روز اول فریاد ما این بود که حضور بانوان می تواند به این مشکل کمک کند و حالا جای خوشحالی است که این تعداد کم کم در حال افزایش است و امیدوارم به زودی خانواده ها با آرامش بیشتری به استادیوم بروند و فوتبال تماشا کنند.

شایعه اضافه شدن وحید امیری به پرسپولیس بعد از تعطیلات پیش از لیگ شنیده می شود. شما در مورد آن چه فکر میکنید؟

اگر وحید بیاید قدرت پرسپولیس خیلی زیاد می شود. مطمئنم پرسپولیس با حضور وحید امیری تقریبا کامل می شود.

بازی با هواداران را چگونه پیش بینی می کنی؟

امیدوارم پرسپولیس سه امتیازی شود تا کم کم امتیاز جمع کند تا بالاخره به قهرمانی برسد.

حضور تیم های پرسپولیس و فولاد با هشت امتیاز در صدر جدول رده بندی و فاصله کم بین تیم ها را چگونه می بینید؟

باید منتظر ادامه مسابقه باشیم. تیم های پنجم و ششم جدول تقریباً همگی یک امتیاز عقب هستند. امیدوارم پرسپولیس پشت سر او نظاره گر باشد. زیرا ممکن است دیرتر گوی سبقت را از دست بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید