سرمربی سابق پرسپولیس یحیی گل محمدی را مسخره می کند

سرمربی سابق پرسپولیس یحیی گل محمدی را مسخره می کند

حمید درخشان مصاحبه ای با شانس پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر و آخرین مقام این تیم انجام داده است که در ادامه می خوانید:

* لیگ هنوز تمام نشده، آنقدر سر و صدا کردند. پرسپولیس هنوز فرصت دارد و به نظر من یحیی گل محمدی، کادر فنی و بازیکنان باید به تلاش خود ادامه دهند و تا آخرین لحظه دست از تلاش و جنگ برندارند.

* متاسفانه برخی از مشکلات از خود باشگاه شروع می شود. یک مربی حرفه ای در چنین شرایطی نباید استعفا دهد. باید تفاوتی بین یک مربی حرفه ای و یک مربی معمولی وجود داشته باشد. این مسائل بسیار مهم و حیاتی است.

* وقتی تیمی می برد یا می بازد مسئولیت بر عهده کادرفنی است و همه از آنها سوال می پرسند اما هواداران می خواهند بدانند بازیکنان بی کیفیتی که به این تیم بزرگ می آیند از کجا آمده اند و به دستور چه کسانی وارد پرسپولیس می شوند؟

* اگر پول داشته باشیم می توانیم بازیکنان باکیفیت را در سراسر قاره آسیا بیاوریم و اگر پول نداریم به جای اینکه برای بازیکنان بی کیفیت هزینه کنیم خرج جوانان این سرزمین می کنیم تا حداقل به بومی ها کمک کنیم. فوتبال و تماشای رشد و پیشرفت آنها.

* ایراد دیگری که می توان به پرسپولیس وارد کرد این است که تغییرات زیادی در ترکیب تیم ایجاد می شود و این تبعات خود را دارد. پرسپولیس در این موضوع نقاط ضعفی دارد که باید فصل آینده برطرف شود و امیدوارم در پایان فصل هواداران خوشحال باشند.

دیدگاهتان را بنویسید