سرمربی سرخ ها آبی ها را مسخره می کند

سرمربی قرمزها آبی ها را مسخره می کند

یورگن کلوپ که تیمش در آخرین بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه امارات با نتیجه 2 بر صفر آرسنال را شکست داد تا جایگاه دوم خود را در جدول رده بندی حفظ کند و با یک امتیاز از منچسترسیتی صدرنشین پیشی بگیرد. بعد از بازی: «بازی را خوب شروع کردیم و دو یا سه کرنر پیاپی دریافت کردیم، اما بعد اشتباه کردیم. هر دو تیم سعی کردند توپ را کنترل کنند، اما ما به همان اندازه که توپ را کنترل کردیم نتوانستیم موقعیت ایجاد کنیم.

وی افزود: سپس سعی کردیم از فضا بهتر استفاده کنیم و می دانستیم که باید تا رسیدن زمان مناسب صبور باشیم. در بین دو نیمه سعی کردیم مشکلاتی را که داشتیم حل کنیم. آلیسون نیز واکنش خوبی نشان داد و ما را در بازی نگه داشت و توپ را کنترل کرد. ما از آن زمان بهتر عمل کردیم و گل زدیم.»

سرمربی لیورپول در پاسخ به سوالی درباره رقابت نزدیک تیمش با منچسترسیتی برای قهرمانی در لیگ برتر گفت: حقیقت این است که من زیاد به منچسترسیتی فکر نمی کنم. می دانم که تنها شانس ما برای برد، برد در دیدارهای باقی مانده است، زیرا حریفان ما نیز بازی های خود را خواهند برد. در سال های اخیر لیورپول و منچسترسیتی به دلیل رقابتی که با یکدیگر داشته اند به سطوح بسیار بالایی رسیده اند. ما باید از این مسابقات لذت ببریم و برای رویارویی با آنها آماده باشیم.»

دیدگاهتان را بنویسید