سرمربی سپاهان رفتار عجیب ساپینتو را مسخره کرد

سرمربی سپاهان رفتار عجیب ساپینتو را مسخره کرد

ژوزه مورایش سرمربی تیم سپاهان پس از پیروزی 2-1 تیمش مقابل هوادار تهران در نشست خبری پس از بازی گفت: دلم برات تنگ شده بود، ممنون از حضورت. ما در ابتدا 1-0 عقب بودیم و می توانستیم بازی را ببازیم. بازی را خوب شروع نکردیم. سپاهان به دنبال یک بازی با کیفیت است. گاهی اوقات اتفاقاتی می افتد. در ابتدای بازی عقب افتادیم و می توانستیم بهتر شروع کنیم. در نیمه اول شرایط سختی داشتیم. هواداران تیم باتجربه و بالغ هستند، بازیکنان باتجربه ای دارند و در آخر به پیروزی در اواخر بازی تبریک می گویم. سپاهان به دنبال بازی باکیفیت است، گاهی اوقات نمی شود. وقتی حریف نمی خواهد بازی بهتری از خود به نمایش بگذارد، سپاهان نمی تواند خوب بازی کند و شاید به کیفیت چمن ایران هم بستگی دارد. بازیکنان حق دارند در چنین زمین هایی به بازی های هوایی روی بیاورند، آنها شایسته بازی در زمین های بهتر هستند.

وی افزود: با دیدن اینکه تیم ملی ایران در زمین های باکیفیت چقدر بهتر بازی می کند، مثلا چه بازی زیبایی را تیم ملی ایران مقابل اروگوئه انجام داد. اگر می خواهیم بازی باکیفیتی داشته باشیم باید به وضعیت زمین های ایران فکر کنیم. حتی تیم هواداران هم شایسته بازی بهتر در زمین است.

سرمربی سپاهان افزود: در نیمه اول 2 گل داشتیم، موقعیت های بیشتری داشتیم، می توانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم، در نیمه دوم می توانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم، به بازیکنانم تبریک می گویم که با شرایط سازگار شدند و ماندگار شدند. امتیاز تشکر از بازی خوب شما

وی به استفاده از دروازه بانانش اذعان داشت: اگر از من بپرسید دروازه بان بازی خوبی انجام داد یا نه؟ باید بگویم او بازی خوبی انجام داد. یک مربی دروازه بان با کیفیت از پرتغال آوردیم. رشید در سه هفته ای که پیام در جمع ما نبود خوب تمرین کرد. به همین دلیل ترجیح دادم از رشید استفاده کنم اما این دلیل نمی شود که رشید در بازی بعدی بازی کند و پیام بازی نکند. موقعیت دروازه بان با بقیه بازیکنان متفاوت است. ما نمی توانیم تغییرات زیادی در درب ایجاد کنیم. نمی توانم بگویم در بازی بعدی با چه تیمی بازی خواهم کرد.

مورائیس در پاسخ به این سوال که شما شخصیت پرهیاهو و پرانرژی دارید چرا در فوتبال ایران چنین شخصیتی ندارید، گفت: باید ببینم تیمم چه نیازی دارد، من هر چه نیاز دارم را در تیمم می گذارم و دارم. برای تطبیق با تیم البته من خودم را تغییر نمی دهم. ترجیح می دهم تیمی با کیفیت داشته باشم، به دنبال دعوا نیستم. آنها شایسته بازی در زمینی با کیفیت هستند. ایران من را تغییر نداده است. هر چه بیشتر بمانم با فرهنگ ایران و فرهنگ فوتبالش بیشتر آشنا می شوم. من اهل اعتراض به دادگاه نیستم. قاضی هم انسان است و می تواند اشتباه کند. داور ویدیویی هنوز وارد ایران نشده است. امیدوارم هر چه زودتر به ایران بیاید. من نمی خواهم اعتراض کنم و هواداران اعتراض من را در ورزشگاه و تلویزیون خواهند دید.

دیدگاهتان را بنویسید