هافبک گل گهر استقلال و سپاهان را مسخره می کند

هافبک گل گهر استقلال و سپاهان را مسخره می کند

سعید صادقی در خصوص شرایط تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: خدا را شکر این تیم شرایط خوبی دارد. بعد از تعطیلات نوروزی تمرین خوبی داشتیم. هم اکنون در اردوی سیرجان هستیم و در این اردو یک بازی دوستانه با فجر شهید سپاسی برگزار می کنیم.

وی با اشاره به ادامه کار در بیست و یکمین دوره لیگ برتر گفت: 6 دیدار سخت در پیش داریم. هر کدام قطعی است و برای ما حبس ابد دارد. متأسفانه 7 امتیاز از ما گرفته شد و به همین دلیل امتیازهای دیگر را از دست دادیم. با این حال، ما تسلیم نخواهیم شد. شاید این 7 امتیاز برگردد، شاید هم نه، اما همه اعضای تیم اتفاق نظر دارند که بهترین ها در سال جدید رخ خواهد داد.

وینگر گهر به مناسبت دیدار دوستانه مقابل تیم ملی امید و درگیری با شاگردان مهدی مهدوی کیا گفت: با این حال تعطیلات برای برخی تیم ها خوب است و ممکن است برای برخی مضر باشد. زمانی که بین بازی ها استراحت وجود دارد و اختلاف زمانی وجود دارد، بازی های دوستانه به ما کمک می کند از مسابقه دور بمانیم. مقابل تیم امید هم بازی خوبی داشتیم. من آنها را یک تیم بسیار خوب و جنگنده دیدم. دو بازیکن آنها از تیم ما هستند و عموما کیفیت خوبی دارند. من به آینده این تیم خوشبین هستم. امیدوارم بهترین نتایج و نتایج خوب را کسب کنند.

صادقی درباره گلزنی در این دیدار که با برتری 2 بر صفر گلگوتا به پایان رسید، گفت: هدف بازی های دوستانه فقط حفظ آمادگی بازیکنان و هماهنگی بیشتر تیم است. امتیاز دادن خیلی مهم نیست. این دیدارها به ما کمک می کند در وقفه طولانی لیگ انگیزه و جسمی را از دست ندهیم.

وی در خصوص تعطیلی طولانی مدت لیگ برتر گفت: خدا را شکر با برنامه های تدارکاتی و بازی های دوستانه در شرایط خوبی هستیم. البته بهتر است مسابقات به صورت مستمر برگزار شود اما باید به این تصمیم احترام بگذاریم. صحبت از تعطیلی لیگ شد، فکر نمی کنم تاثیری داشته باشد و کاری نمی توان کرد.

بازیکن گل گهر درباره دیدار هفته بیست و پنجم مقابل فولاد و کسب سه امتیاز این دیدار گفت: هیچکس نمی تواند درباره نتیجه صحبت کند، چون بازی فوتبال پیش بینی نشده است. فولاد یک تیم خوب و جنگنده با کادری آگاه است. آنها تیمی نیستند که به راحتی امتیاز از دست بدهند یا گل بزنند. با این حال قطعا تمام تلاش خود را می کنیم تا با نتیجه خوبی از این دیدار خارج شویم. برای تیم خوب فولاد در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت دارم.

صادقی با بیان اینکه امسال نتایج خوبی در گلزنی و گلزنی کسب کرده است، ابراز امیدواری کرد که در این شرایط در اردوی تیم ملی حضور داشته باشد. تنها بودن. همه بازیکنان می خواهند به تیم ملی دعوت شوند. اگر از من دعوت شود و بتوانم کمکی بکنم از او استقبال خواهم کرد. حتی اگر دعوت نشدم، قطعا برای تیم ملی در مسابقات جام جهانی آرزوی موفقیت می کنم.

“بله چرا که نه؟” او پرسید که آیا به ترک گروه در این مدت خوشبین است؟ ما بازیکنان بسیار خوبی داریم و دراگان اسکوچیچ نتایج بسیار خوبی کسب کرده است. ما باید از این وضعیت استقبال کنیم. امیدوارم تیم ملی در مسابقات خود عملکرد خوبی داشته باشد و با کسب نتایج خوب نتایج خوبی کسب کند.

دیدگاهتان را بنویسید