حمله تند و عجیب ساپینتو به سرمربی سپاهان

حمله تند و عجیب ساپینتو به سرمربی سپاهان

ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل نساجی مازندران در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: نساجی تیمی است که به خوبی می شناسیم.

سرمربی پرتغالی با اشاره به اینکه فردا بازی سختی مقابل نساجی دارند، ادامه داد: چهار بار مقابل نساجی بازی کرده ایم و باید بگویم آنها تیمی هستند که سابقه خوبی در جام حذفی دارند. باید با تمام ظرفیت و تمرکز کافی حریف را شکست دهیم.

در دیدار مقابل نساجی گل زودهنگام مهم است

وی در خصوص اینکه نساجی فصل گذشته استقلال را حذف کرد و سرمربی اسپانیایی این تیم اعلام کرد که با این نگاه می خواهند دوباره قهرمان شوند، گفت: سرمربی جوان اسپانیایی این تیم را دیده ام. فکر می کنم بین او و مربیان قبلی تفاوت وجود دارد. سیستم آنها یکسان است، اما آنها منتظر می مانند تا از ضد حمله استفاده کنند. آنها دفاعی تر بازی می کنند و در ضد حمله حریف خود را غافلگیر می کنند. شاید فردا سیستم خود را تغییر دهند و شاید با پنج بازیکن در خط هافبک بازی کنند. ما برای هر دو موقعیت آماده هستیم اما همانطور که گفتم نساجی تیم خوبی است و بازیکنان باتجربه ای دارد و می خواهند مثل ما به فینال برسند. امیدوارم با شرایط و کیفیت دو مسابقه قبلی ادامه دهیم. باید در کمترین زمان ممکن گل بزنیم. مقابل نساجی گل زودهنگام مهم است. ما معتقدیم نساسی تیم قدرتمندی است که تمرکز بیشتری روی دفاع دارد. بنابراین باید خیلی سریع بازی کنیم و کاری را که می خواهیم انجام دهیم زودتر تمام کنیم.

مورایس باید توضیح می داد که چرا بازیکنی که ما را 3 امتیاز گرفت هفته بعد به سپاهان رفت!

سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: رابطه خوبی با خوزه مورائیس سرمربی سپاهان دارم که ابراز امیدواری کرد استقلال با او جام حذفی را کسب کند. قبل از این موضوع مشکل سیاوش یزدانی بود. از اتفاقات داخل و خارج از زمین کمی ناراحت بودم. بعد از آن دیگر صحبت نکردیم. به گفته مسئولی که در پرتغال داریم انتظار داشتم با من تماس بگیرد و اتفاقی که افتاده را توضیح دهد. من تا به حال ندیده بودم بازیکنی در فوتبال به این اشتباه بزرگ (در مقابل سپاهان) بکند و هفته آینده به این تیم برود! البته برای من خوب بود چون تیمم بعد از آن خوب بود. انتظار داشتم ژوزه با من تماس بگیرد، اما این کار را نکرد. شاید روزی بخواهد و در مورد این وضعیت عجیب صحبت کند. او باید آن را بررسی می کرد، اما هر کسی مسئول رفتار خود است. شاید یک روز به من توضیح دهد. بعد از آن اتفاق دیگر حرفی نزدیم و فکر می کنم باید توضیح داده شود که چرا بازیکنی که سه امتیاز مقابل سپاهان را به ما رساند هفته بعد به همان تیم رفت. من هرگز بازیکنی را از این تیم نمی آورم که بازیکنانش چنین کاری کرده باشند. من اینطوری هستم.

سرمربی استقلال نگران اعتماد کاذب فارغ التحصیلانش نیست

از ساپینتو در پاسخ به این سوال که آیا استقلال هفته گذشته مانند بازی با هواداران تراکتورسازی را شکست داد و آیا نگران این بود که بازیکنانش با اعتماد به نفس کاذب وارد زمین شوند، گفت: نه!

شرایط ما فاجعه است اما بی پول می رویم!

وی درباره اینکه آیا مدیران استقلال در آستانه مسابقات جام حذفی به بازیکنان و مربیان پول پرداخت کرده اند یا خیر، خاطرنشان کرد: شما همیشه همین سوال را می کنید! میدونی وضعیت ما وخیم است در مورد مسائل مالی سوال نپرسید. ماساژ درمانگران، کادر پزشکی، بازیکنان و… مدت زیادی است که پولی دریافت نکرده اند. ما بدون پول مقابل نساجی بازی می کنیم و می خواهیم بدون پول پیروز شویم.

در حال حاضر تمرکز من روی بازی با نساجی است

سرمربی تیم فوتبال استقلال با موضوع تکراری دیگری از جمله تقابل با پرسپولیس در فینال مواجه شد و گفت: ابتدا می خواهیم در مورد نساجی صحبت کنیم و فعلا روی این بازی تمرکز کرده ام.

ساپینتو در پاسخ به اظهار نظر برخی کارشناسان داوری مبنی بر اینکه استقلال بیشتر از همه تحت تاثیر داوری قرار گرفته و آیا او نگران قضاوت بازی فردا است، گفت: امیدوارم این اتفاق نیفتد.

آرزوی من ماندن در استقلال است اما هنوز خبری نیست

وی درباره امیدواری هواداران استقلال به ماندن او و اینکه آیا می تواند به آنها قول تمدید قرارداد بدهد، گفت: این آرزوی من است اما تا این لحظه خبر جدیدی نیست.

تبریک نگفتن ساپینتو به باشگاه پرسپولیس و انتقاداتی که بعد از آن مطرح شد، سوژه سوالات خبرنگاران دیگر از سرمربی استقلال بود.

هر روز برای تمدید قرارداد من شایعه می سازند!

ساپینتو در پاسخ به اینکه شایعه شده یکی از شروطش برای تمدید قرارداد با استقلال، حفظ مهدی کایدی و محمد محبی است، خاطرنشان کرد: هر روز دارند شایعه می سازند! چه بگویم حالا همه تمرکزمان روی شکست نساجی مازندران است. این مهمترین لحظه است.

به خاطر میرزایی در بازی فردا پیروز خواهیم شد

وی درباره آخرین وضعیت مصدومیت تیمش تصریح کرد: میرزایی دیگر نمی تواند بازی کند اما احتمال بازی کوین (یامگا) وجود دارد. همه می خواهند برد با نساجی را به این دو بازیکن هدیه کنند. رضا (میرزایی) بازیکن خوبی است و به خاطر او برنده مسابقه هستیم.

امیدوارم فردا نیازی به پنالتی نباشد

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره برنامه تیمش برای رفتن به پنالتی ها گفت: بله تمرین داشتیم. امیدوارم نیازی به پنالتی نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید