حمله تند کاپیتان سپاهان به پرسپولیس

حمله تند کاپیتان سپاهان به پرسپولیس

سپاهان تا دقایق پایانی لیگ برتر بیست و دوم امیدوار بود طلسم ناکامی های خود را بشکند و قهرمان شود اما در نهایت شاگردان موریس با 65 امتیاز کمتر از پرسپولیس دوم شدند تا حسرت دست زدن به جام قهرمانی. 10 ساله شد

جلال الدین علی محمدی کاپیتان تیم سپاهان درباره عملکرد سپاهان در فصل گذشته و مقام دومی این تیم اظهار کرد: امسال تغییرات زیادی داشتیم. هم کادر فنی و هم خیلی از بازیکنان تیم تغییر کرده اند. این تغییرات باعث از دست دادن فرصت ها می شود و رسیدن به شرایط ایده آل زمان می برد. به همین دلیل در شروع لیگ کمی ناهماهنگ بودیم و امتیاز کمی گرفتیم. زمانی که به ثبات رسیدیم، نیم فصل دوم بود.

سهم ما قهرمانی نبود

وی ادامه داد: سخت بود اما به هر حال نیم فصل دوم فوق العاده ای داشتیم. قبلا با 59 امتیاز قهرمان شدیم اما امسال با 65 امتیاز قهرمان نشدیم. این عدد نشان دهنده رقابت و حضور تیم های خوب در لیگ است. سهم ما دیگر قهرمانی نبود و انشالله سال بعد. ما باید بازی با ملوان را در خانه می بردیم و اگر می بردیم شانس قهرمانی تغییر می کرد، اما تیمی را در دنیا نمی توانید پیدا کنید که تمام بازی های خود را در یک نیم فصل بردارد.

کاپیتان سپاهان افزود: در نیم فصل دوم تقریباً در تمام دیدارهای خود پیروز شدیم و تنها یک باخت و دو تساوی داشتیم. ما در نیمه اول بیشتر چوب را خوردیم و امتیازهای زیادی را از دست دادیم. تعداد تساوی ها و باخت های ما در نیم فصل زیاد بود و برای تیمی که می خواست قهرمان شود عادی نبود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مسائل بیرونی در قهرمانی شما تاثیر داشته است؟ وی بیان کرد: در داوری همه جا لغزشی وجود دارد، اما برخی مسائل مشکوک به وجود می آید و نمی توانیم چشم بر این مسائل ببندیم. در تبریز یک پنالتی واضح برای ما نگرفتند و در رفسنجان برای پرسپولیسی که خارج از محوطه بود یک پنالتی گرفت. بازیکن مس هم کارت قرمز گرفت و عالی شد.

من احساس می کنم هیچ برابری وجود ندارد

علیمحمدی اضافه کرد: به عنوان مثال تیم ما به عنوان تیمی که در مسیر قهرمانی قرار دارد در این زمین چمن بد به مصاف پیکان می رود و امتیاز از دست می دهد اما پرسپولیس در خارج از خانه در ورزشگاه آزادی و با حضور پیکان به میدان می رود. طرفداران آن حتی اینطور هم نبود که هواداران تیم میهمان فقط 10 درصد ظرفیت ورزشگاه را تشکیل می دادند. در یک لحظه حساس اتفاق افتاد و این سوالات شبهه ایجاد می کند و به نظر من برابری وجود نداشت. این مسائل را در طول فصل زیاد دیدیم.

ما به کار پرسپولیس تخفیف نمی دهیم اما…

وی در مورد قهرمانی پرسپولیس گفت: با این همه مشکلات نمی توان از کار پرسپولیس چشم پوشی کرد. پرسپولیس قطعا تیم خیلی خوبی بود. البته امسال هر تیمی که به بالای جدول صعود کرده مشکلاتی برای آنها ایجاد کرده و این خوب نیست اما در کل مشکلاتی پیش می آید که برای من به عنوان بازیکن شک و تردید ایجاد می کند و درگیری های ذهنی ایجاد می کند. نمی خواهم بگویم قطعاً می خواستند پرسپولیس را قهرمان کنند، اما مشکلاتی وجود دارد که برای همه ذهنیت ایجاد می کند و همه می توانند فکر کنند که برابری وجود ندارد. آیا نمی دانید که آیا این چیزها درست است؟ اگر پرسپولیس در کرج پیکان را می برد هیچکس چیزی نمی گفت چون مساوی می شد.

کاپیتان سپاهان درباره عملکرد فصل گذشته خود گفت: در اردوی پیش فصل ترکیه مصدوم شدم و مجبور شدم زانو را جراحی کنم. این مشکل باعث شد 10 هفته اول را از دست بدهم. پس از آن کم کم به تمرینات تیم پیوستم و در نیم فصل شرایطم بهتر شد و به شرایط خوبی رسیدم. نمی گویم سپاهان به خاطر من وضعیت بهتری پیدا کرد اما با بازگشتم تیمم به ریتم خوبی رسید. خدا را شکر در نیم فصل دوم شرایط خوبی داشتیم و اگر مثل نیم فصل دوم بودیم زودتر قهرمان می شدیم.

نمی دانم مورایس از من راضی است یا نه

وی در مورد وضعیت قرارداد و همکاری با ژوزه مورایس گفت: قرارداد من با باشگاه تمام شده است اما فعلا همه به خاطر این لیگ پرفشار در حال استراحت هستند و باید ببینیم بعدش چه می شود. همچنین مربی بزرگی بود و در لیگ های مختلف کار کرد. قطعا فوتبال ما را تغییر می دهد و تجربه بسیار خوبی برای من است. در آن سن، کار با فردی که دیدگاه متفاوتی نسبت به فوتبال دارد، خوب است. برای من راضی کننده بود اما نمی دانم از من راضی است یا نه.

دیدگاهتان را بنویسید