حمله تند سرمربی پرسپولیس به ساپینتو، بی فرهنگ!

حسین حبیری درباره بیست و دومین دوره قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: اگرچه همه جام های ما خاطره انگیز است اما این یکی از شیرین ترین قهرمانی های سال های اخیر بود چرا که با تلاش زیاد بازیکنان و بسیار تمیز به دست آمد. ما در قسمت هایی از فصل فراز و نشیب های خود را داشتیم اما پرسپولیس نشان داد که شخصیت قهرمانی دارد. بازیکنان و کادرفنی هرگز ناامید نشدند. هواداران هم حمایت کردند و نتیجه آن قهرمانی شد. پرسپولیس شخصیت قهرمانی داشت که بعد از هفته ها توانست به اوج برگردد و قهرمان شود. این جام رگ حیات هوادارانی است که ارزشمندترین سرمایه ما هستند. خداوند همه شما را حفظ کند؛ از آقای درویش گرفته تا اعضای هیات مدیره و پرسنل باشگاه.

وی درباره صحبت های ساپینتو در نشست خبری که گفت: حق دارم به تیمی که لیاقت قهرمانی را نداشت تبریک نگویم، گفت: او مردی بی فرهنگ و شخصیت است! ساپینتو نشان داد که فقر فرهنگی و شخصی وجود دارد. اگر شخصیت داشت یاد می گرفت به تیم قهرمانی احترام بگذارد. همین چند روز پیش بارسلونا قهرمان شد و رئال مادرید بلافاصله به آنها تبریک گفت. او در اروپا زندگی و بازی کرده است، اما فقط در آنجا پاسپورت دارد. با صحبت های امثال او در قهرمانی و تلاش بازیکنان ما تردیدی نیست. بهتر است ساپینتو با نقاط ضعف خود مقابله کند و بداند که هرگز نمی تواند با زیر سوال بردن دیگران بزرگتر شود. این حرف ها برای همه فوتبالدوستان زننده است. کسی که به ساپینتو توصیه می کند این حرف ها را بزند، بی سواد است.

یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس درباره اظهارات مطرح شده درباره تغییرات در هیات مدیره این باشگاه گفت: قاعدتا در گروهی که موفق باشد هیچ تغییری صورت نمی گیرد. ثبات باعث موفقیت یک مجموعه می شود و اگر تغییری رخ دهد در راستای توسعه آن مجموعه است. مسئولان تصمیم گیری نیز در حال بررسی و آگاهی از این موضوع هستند. حالا تکلیف تغییرات مشخص شده و وزارت ورزش به درستی به موضوع رسیدگی کرده و آن را به بعد از جام حذفی موکول کرده است. مطمئنا تغییرات در راستای تقویت باشگاه خواهد بود.

خبیری در پایان گفت: برای هواداران پرسپولیس خیلی خوشحالم. زیرا آنها آگاه ترین و متعصب ترین هواداران فوتبال هستند. مالکان اصلی باشگاه هم همین هواداران هستند. از یحیی گل محمدی هم تشکر می کنم. امسال سال سختی داشتیم. او در مواقعی که فشار زیاد بود نشان داد مربی با دانشی است که می تواند سال ها برای این باشگاه افتخارآفرینی کند.

دیدگاهتان را بنویسید