حمله تند پرسپولیس به ساپینتو

وی ادامه داد: شانس پرسپولیس و سپاهان برابر است و هر دو تیم 80 درصد شانس قهرمانی دارند. مسابقه هفته 29 مهمتر از هفته 30 است، زیرا اگر یکی از آن دو تیم برنده نشود، به طور موثر میدان را برای حریف پاک کرده اند. بازی های زیبایی نمی بینیم چون حساسیت بازی ها زیاد است و تیم ها سعی می کنند گل نخورند. تیم های مقابل پرسپولیس و سپاهان اگر آرام باشند و با قدرت بازی نکنند متهم به تبانی خواهند شد تا با حداکثر قدرت بازی کنند. در مقابل چنین تیم هایی گلزنی بسیار سخت است و همچنین تنش و استرس ناشی از عدم کسب عنوان قهرمانی وجود دارد که اجازه نمی دهد تیم ها بازی های خوبی انجام دهند. سرمربیان هر دو تیم با کمک دستیاران باید بسیار مراقب باشند زیرا ترکیبی که انتخاب می کنند بسیار مهم است و اگر اشتباه کنند تیم را با مشکل مواجه می کنند. پرسپولیس یک امتیاز بیشتر دارد اما دلیل نمی شود از این به بعد قهرمان شود. اتفاقا او باید مراقب باشد که بهتر از قبل بازی کند تا بتواند در هر دو بازی پیروز شود و قهرمان شود.

حمله تند پرسپولیس به ساپینتو

پیشکسوت تیم پرسپولیس در پاسخ به اینکه بیژن طاهری سرپرست تیم استقلال گفته فوتبال را از امثال او یاد گرفته و خیلی ها معتقد بودند رفتار بی ادبانه ریکاردو ساپینتو باید توسط او کنترل شود، تصریح کرد: طاهری فردی مودب است. فردی و بسیار علاقه مند به باشگاه استقلال. سرمربی استقلال در همه مسابقات اعتراض کرده است. تا زمانی که تیم او گلی را به ثمر نرساند، اگر داور سوتی را که فکر می کند علیه تیمش بوده است بزند، اعتراض می کند. وقتی تیمش با یک یا دو گل جلو می افتد اعتراضی نمی کند. وقتی تیمش گل می زند یا تساوی می بازد، این و آن را مقصر نبردن می داند و این یک عادت شده است. او حتی در آخرین بازی استقلال مقابل صنعت نفت نیز روی یک پرتاب اوت با بازیکن تیم حریف مشکل داشت. از نظر شخصیتی، وقتی تیم شما برنده نمی شود، جستجوی مقصر درست نیست و این کار بی ادبانه ای است. ژوزه مورینیو گاهی چنین کارهایی می کرد اما سبک ساپینتو متفاوت است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: بیژن طاهری یکی از با شخصیت ترین، با دانش ترین و آرام ترین افرادی است که می شناسم و از نظر اخلاقی نیز بسیار خوب است. او عضو باشگاه استقلال است و این باشگاه را بیش از هر چیز دوست دارد. هرکس سرمربی استقلال شود طاهری به عنوان سرپرست از او حمایت می کند. او در زمان وینفرد شفر و فرهاد مجیدی سرمربی بود، اما اخلاق هر مربی با مربی دیگر متفاوت است و خصوصیات اخلاقی و رفتاری شفر، مجیدی و ساپینتو یکسان نیست. ساپینتو سر داور یا نیمکت تیم مقابل فریاد می زند و فریاد می زند. طاهری خیلی جاها درگیری ها را جمع کرد و جمعیت را خواباند که باید به او تبریک گفت اما من در این 50 سالی که فوتبال را مربی یا مدیریت کردم رفتاری را که از ساپینتو دیدم ندیدم. او با مربیان و سرپرستان تیم های مقابل و داور درگیر می شود، حتی در پایان بازی به سمت داوران می رود و در حال پرتاب آب دهان دیده می شود. طاهری بازیکن و شاگرد من بود حتی در تیم ملی هم اگر خطایی به او می شد بدون حرف می رفت. می دانم به ساپینتو گفته این کارها را نکن، اما هر کاری می کند این مربی کار خودش را می کند. ساپینتو فنی به صنعت نفت باخت و مسلماً داور نقشی در آن نتیجه نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید