حمله عجیب بازیکن پرسپولیس به سرمربی استقلال: نیازی به گفتن ساپینتو نبود!

حمله عجیب بازیکن پرسپولیس به سرمربی استقلال: نیازی به گفتن ساپینتو نبود!

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در آخرین هفته لیگ برتر خلیج فارس موفق شد نساجی مازندران را در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر با نتیجه 4 بر صفر شکست دهد تا سرخپوشان پایتخت قهرمان شوند. برای هشتمین بار این مسابقات را به ثبت رساند و در این مورد رکورد زد

حسین حبیری یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص قهرمانی این تیم در رقابت های لیگ برتر گفت: خدا را شکر با همه فراز و نشیب هایی که در این فصل داشتیم، پرسپولیس در پایان فصل موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. مسابقات لیگ برتر اگر همدلی نبود این اتفاق بزرگ هرگز رخ نمی داد. همه عوامل باشگاه، از مدیریت گرفته تا اعضای کادرفنی و بازیکنان، همگی برای قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر اتفاق نظر داشتند. البته از حمایت هواداران هم نباید غافل شد. آنها در حساس ترین لحظه به عنوان حامی دوازدهم مثل همیشه به کمک تیم آمدند و هزاران بار خدا را شکر که شرمنده آنها نشدیم و پرسپولیس با کسب عنوان قهرمانی میلیون ها هوادار را خوشحال و خوشحال کرد.

وی در خصوص شایعات ایجاد شده در مورد قهرمانی پرسپولیس و ارتباط آن با عوامل خارجی، تصریح کرد: پرسپولیس قهرمان لیگ بیست و دوم شد و همه ما از هواداران گرفته تا اعضای باشگاه از آن خوشحالیم و هرکسی که باشد. می گوید عده ای در رقابت با پرسپولیس شکست خوردند و حالا ناراحت هستند. در این مدت پرسپولیس شایستگی های خود را نشان داد و ثابت کرد که کسب این موفقیت ها هرگز تصادفی نبوده است. خیلی ها هم که رقیب ما بودند قهرمانی پرسپولیس را تبریک گفتند که نشان از شخصیت آنهاست.

یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس در خصوص شکایت باشگاه استقلال از وی در خصوص اظهاراتش درباره سرمربی این تیم گفت: پرسپولیس نیازی به تعریف و تمجید از او ندارد. همانطور که گفتم ما در سال های اخیر شایستگی خود را نشان داده ایم و موفقیت های پرسپولیس نشان دهنده این است. همه مسئول رفتار و حرفشان هستند اما پرسپولیس و هواداران این تیم خط قرمز ما هستند. سرمربی استقلال حرف هایی زد که اصلا جالب نبود. مربی ای که اروپایی است و در آن قاره مربیگری کرده است، انتظار می رود حرفه ای عمل کند و حرفه ای پاسخ دهد.

خبیری افزود: من به کسی بی احترامی و توهین نکردم، فقط گفتم در این قسمت و صحبت هایی که مقابل پرسپولیس انجام داد، عجولانه عمل کرد و به نظرم باید حرفه ای تر عمل می کرد و این نشان دهنده فقر فرهنگی اوست. او نیازی به گفتن نداشت، می توانست به جای زیر سوال بردن زحمات مدیریت، بازیکنان و کادرفنی باشگاه بگوید قهرمانی پرسپولیس برای من مهم نیست. از مدیران باشگاه استقلال می پرسم اگر شخصی در مورد قهرمانی سال گذشته این تیم اینطور صحبت می کرد، با او برخورد نمی کردند؟ حرفش توهین نبود؟ اینکه بگوید پرسپولیس لیاقت قهرمانی را نداشت برای او توهین است یا حرف من است؟ این آقا در این فصل یک بار استقلال را به بالای جدول رساند و حالا مدعی است تیمش مستحق قهرمانی بوده است؟ همه تیم ها و هوادارانشان به ما احترام می گذارند، به خصوص باشگاه هایی که هواداران زیادی دارند، ما انتظار داریم که دو طرفه باشد.

وی خاطرنشان کرد: از طرفی این مربی از ابتدای فصل خودش را نشان داده است. در بازی ملوان به تیم هلال احمر حمله می کند. او بعدها بارها با نیمکت تیم هایی مانند مس کرمان، پیکان و صنعت نفت دست و پنجه نرم کرد و در دربی پخش زنده تلویزیونی همه دیدند که او چگونه از داور بدرفتاری کرد. چند بار به کمیسیون اخلاق و انضباطی دعوت شد؟ پس نتیجه چه شد؟ من حرف بدی نزدم و مشکلی برای حضور در کمیته اخلاق ندارم، اما آن کمیته ابتدا به موضوع این مربی و رفتار او تا امروز رسیدگی می کند، سپس در خدمتشان خواهم بود. یحیی گل محمدی و کادرفنی اش به همراه بازیکنان تیم یک فصل تحت فشارهای مختلفی قرار گرفتند، همه چیز را شنیدند اما با عزت جنگیدند و حالا قهرمان شدند. ما اجازه نمی دهیم هر که می خواهد به آنها توهین کند و به پرسپولیس برود، این خط قرمز ماست.

دیدگاهتان را بنویسید