پرسپولیس به این بازیکن نیازی ندارد!

یورگن لوکادیا که با اختلاف زیادی از پرسپولیس جدا شد، در طول فصل از چهره ای محبوب به چهره منفور پرسپولیسی ها تبدیل شد. حالا در شب بازی پرسپولیس با پیکان، این مهاجم هلندی با انتشار تصاویری از پوسترهای دوران حضورش در پرسپولیس حمایت خود را از قرمزها اعلام کرده است!

این پست عجیب باعث شده شایعاتی مبنی بر احتمال بازگشت یورگن لوکادیا به پرسپولیس در فصل آینده!

فرشاد پی که قبل از دربی رفت و پس از جدایی یورگن لوکادیا از ایران مهاجم هلندی را ترک کرد، بار دیگر در این باره صحبت کرد و به خبرروژی گفت: گویا لوکادیا در چین متوجه تفاوت پیراهن قرمز روشن پرسپولیس با او شده است. هواداران در لیگ چین هستند. او در شرایط بسیار بدی پرسپولیس را ترک کرد و در دربی به این تیم رفت و حتی چند هفته بعد هم تحت تاثیر قرار گرفت. پرسپولیس باید هفته ها بدون مهاجم بازی می کرد زیرا به بازی با یورگن لوکادیا در خط حمله عادت داشت و جدایی او چالش بزرگی ایجاد کرد.

وی با توجه به اینکه پس از این پست شایعاتی مبنی بر احتمال بازگشت لوکادیا به پرسپولیس مطرح شد، خاطرنشان کرد: پرسپولیس نیازی به بازیکن نادان و فراری ندارد. در حال حاضر مهاجمی بی ادعا و گلزن مانند عیسی الکتیر داریم که به راحتی گل می زند و اصولی ندارد. بنابراین نیازی به مهاجم هلندی نداریم. یورگن لوکادیا شاید گلزن خوبی باشد اما رفتاری از خود نشان داد که هرگز فراموش نمی شود. حالا که از ایران رفت، نمی دانم، شاید برای افزایش فالوورهای اینستاگرامش چنین کاری کرده است، اما بعید می دانم باشگاه پرسپولیس او را بخواهد.

آقای گل فوتبالیست سابق ایران ادامه داد: تا جایی که می دانم یحیی گل محمدی نیز یورگن لوکادیا را نمی خواهد و باشگاه پرسپولیس نیز از این مهاجم هلندی به دلیل خروج از ایران و عقد قرارداد غیرقانونی با چینی ها شکایت کرده است. تیم به هر حال پرسپولیس نه به او نیازی دارد و نه عکسش با لباس پرسپولیس. عیسی آل کثیر، مهدی عبدی و بقیه مهاجمان پرسپولیس با جان و دل در این تیم حضور دارند و بازی می کنند.

فرشاد پی درباره حاشیه بازی های اخیر و اعتراض تیم های پذیرنده پیکان یا پنالتی به پرسپولیس نیز گفت: این عادت بد فوتبال ایران در سال های اخیر است. به محض اینکه یک تیم به بالای جدول می رسد و شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر می شود، بقیه رقبا شروع به اعتراض و حاشیه سازی می کنند. نمی دانم این اتفاقات در لیگ برتر انگلیس در مورد منچسترسیتی می افتد یا خیر؟ بارسلونا در اسپانیا چطور؟ یا پاری سن ژرمن که قهرمان چندگانه فرانسه است؟ چرا فوتبال ما از این قهرمانی ها الگو نمی گیرد؟

وی نبود فناوری VAR را دلیل اعتراض به داوران عنوان کرد اما گفت: با این اعتراضات اگر سیستم کمک داور ویدیویی را وارد کنیم باز هم شاهد اعتراض و انتقاد خواهیم بود. بدتر از مصاحبه و اعتراض باید به اظهاراتی اشاره کرد که برخی باشگاه ها منتشر کردند و به راحتی به تیم ها، داوران، فدراسیون و سازمان لیگ انگ زدند. این رفتارها جالب نیست و باید یاد بگیریم که به موفقیت تیم های رقیب احترام بگذاریم. من نمی گویم اشتباهات داوری وجود ندارد، اما این اشتباهات برای همه تیم ها است. همه تیم ها در طول فصل به اشتباهات داوری برد و باختند! متاسفانه در فوتبال ایران برای رسیدن به تیم های موفق تلاش نمی کنیم بلکه سعی می کنیم تیم موفق را زمین بزنیم و خودمان را کوچکتر کنیم. در صحبت های من تیم خاصی وجود ندارد، چون به همه احترام می گذارم، اما بحث این است که چرا احترام متقابل از بین رفته است!

پیوس ضمن اشاره به زمان بازی خود تصریح کرد: زمانی که ما بازی می کردیم مرحوم منصور پورحیدری و علی آقا پروین به عنوان سرمربی تیم های استقلال و پرسپولیس بارها با هم مسابقه و بازی داشتند. من تا به حال ندیده ام این دو چهره بزرگ و دوست داشتنی فوتبال ایران مصاحبه کنند یا رفتارهایی در حاشیه داشته باشند که حاشیه ساز باشد. برد و باخت بود اما احترام هم بود. این احترام از بین رفته و همه علیه یکدیگر موضع می گیرند. من به عنوان یک فوتبالیست با این رفتارها و حرف ها موافق نیستم. امیدوارم فوتبال ایران به خود بیاید و در رفتار و گفتار خود تجدید نظر کند.

ستاره سابق خط حمله پرسپولیس در پایان گفت: پرسپولیس در حال حاضر با 60 امتیاز صدرنشین لیگ برتر است. شرایط بسیار خوبی دارد و می تواند با دو برد قهرمانی لیگ بیست و دوم را جشن بگیرد. بنابراین توصیه من به عنوان یک هوادار پرسپولیس به کادرفنی و بازیکنان این تیم این است که از حواشی دوری کنند و روی تمرینات و دو دیدار پیش رو تمرکز کنند. البته پرسپولیس بازیکنان بزرگسال خوبی دارد که به لطف تجربیات زیادشان اجازه ورود بازیکنان جوان به خطوط کناری را نمی دهند.

دیدگاهتان را بنویسید