خوردبین: پرسپولیس نیازی به استقبال از ساپینتو ندارد

خوردبین: پرسپولیس نیازی به استقبال از ساپینتو ندارد

با این حساب با این پیشکسوت دوست داشتنی پرسپولیس تماس گرفتیم که به ما گفت: پس از 30 هفته سخت و طاقت فرسا، پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شد. این تیم بیش از هر تیمی لایق چنین عنوانی بود و کلاه بر سر یحیی گل محمدی و شاگردانش برمی داشت. با یک سرمربی شایسته ایرانی توانستیم تیم هایی را شکست دهیم که بیشتر از پرسپولیس هزینه کردند.

وی ادامه داد: متأسفانه هفته گذشته یک سری صحبت هایی مطرح شد که برای فوتبال ایران خوب نبود. به جای احترام به آنها حرف هایی می زنند که قهرمانی پرسپولیس را خراب می کند اما مردم همه چیز را خوب می بینند و خوب می سنجند. شاید برخی صحبت های بیهوده برای مدت کوتاهی اعتبار داشته باشد و برخی از هواداران تیمشان گول بخورند، اما دائمی نیست. هواداران تیم های رقیب هم می دانند چگونه قهرمانی را از دست دادند و این مصاحبه ها درباره چیست؟

وی همچنین افزود: متأسفانه در این فوتبال دائما مقدسات تجاوز می شود و هیچکس نمی تواند این فضا را درست کند. برد و باخت هر دو جنبه را می طلبد و هواداران فوتبال باید این را بدانند. اگر حرفی زده ام به خاطر تداوم چند حرف بی مورد و تکراری درباره قهرمانی پرسپولیس است. فوتبال ایران باید به تیمی مثل پرسپولیس افتخار کند که اینقدر زیبا فوتبال بازی می کند و به همه تیم ها احترام می گذارد. ما هرگز شرکت کنندگان را تحقیر نمی کنیم یا با استفاده از کلمات زشت و تکراری قهرمانی آنها را خراب نمی کنیم. اینجا مدرسه باشگاه پرسپولیس است که احترام حرف اول و آخرش را می زند.

محمود خوردبین: پرسپولیس نیازی به تبریک به سرمربی حریف ندارد/ به احترام یحیی و شاگردانش باید کلاه از سر برداریم/ برد و باخت مهم است.

محمود هوردبین درباره رقابت شدید تیم های پرسپولیس و سپاهان در هفته اخیر گفت: واقعا زیبایی فوتبال همین است، خیلی زیباست که تا آخر هفته برای قهرمانی می جنگی. من به عنوان کسی که در آسیاب این فوتبال سفید شده ام، دوست دارم این قسمت از لیگ جسورتر باشد. قبول کند که تیم شایسته تری را شکست داده است. تیمی که رقیب ما بود تا روز آخر جنگید و حالا چه به قهرمانی رسید یا نه. زیبایی ورزش و فوتبال در همین مشکلات نهفته است، غبطه نخوردن به قهرمانی یک تیم یا زیر سوال بردن آن فرهنگ جدید و زشتی است که متاسفانه در فوتبال ایران نهادینه شده است. مسئولان و متولیان فوتبال باید به این موضوع فکر کنند زیرا ریشه اکثر بداخلاقی ها همین فرهنگ زشت و جدید است.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اظهار نظر ریکاردو ساپینتو و اینکه گفته است نمی توانم به تیمی که شایسته قهرمانی نیست تبریک بگویم، گفت: قدردان همه تیم ها و مربیان هستیم اما پرسپولیس به عشق هواداران پرشمار و دوست داشتنی اش قهرمان می شود. و نیازی به تبریک نخواهد بود او هیچ دوست یا مربی تیم های رقیب ندارد!

دیدگاهتان را بنویسید