سرمربی تیم ملی کره جنوبی ایرانی ها را مسخره می کند

سرمربی تیم ملی کره جنوبی ایرانی ها را مسخره می کند

پائولو بنتو در نشست خبری پس از پیروزی مقابل ایران گفت: ایران تیم خوب و قدرتمندی است. همانطور که انتظار داشتیم بازی متفاوتی انجام دادیم. ایران در نیمه اول فشار زیادی به ما وارد کرد و بازی از خط دفاعی را برای ما سخت کرد.

وی ادامه داد: عملکرد بازیکنان در جریان بازی بهتر شد و در نیمه دوم عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتیم. در نیمه دوم موقعیت های زیادی داشتیم اما تبدیل به گل نشد. در مجموع بازی خوبی بود، به خصوص در نیمه دوم که بهتر از نیمه اول بازی کردیم.

سرمربی تیم ملی کره جنوبی گفت: با تدبیر وارد مسابقه شدم و یک روز قبل از شروع بازی تمام ایده هایم را به بازیکنان گفتم. گل دقیقه آخر نیمه اول برای ما خیلی مهم بود اما یک اشتباه ساده می تواند همه چیز را خراب کند. از بازیکنان خواستیم در نیمه دوم اشتباهات خود را کاهش دهند. ما هم خیلی خوب عمل کردیم و موقعیت های گل زیادی خلق کردیم. کنترل بازی در دست ما بود. ما توپ را گرفتیم و حریف را وادار به گرفتن توپ کردیم.

بنتو به تمجید از شون پرداخت و ادامه داد: درست است که گل شان در بازی بسیار موثر بود. گل اول خیلی به ما کمک کرد، اما مهمتر از آن عملکرد ما در نیمه دوم بود. ما فشار زیادی آوردیم و توپ را در اختیار داشتیم. بازی ما از خط دفاعی هم در نیمه دوم خیلی بهتر شد. در نیمه دوم همه چیز بهتر شد و نمایش بسیار خوبی را ثبت کردیم.

او گفت: “رویا کار بزرگی انجام داد و با تجربه اش از اروپا توانست نمایش خوبی را ارائه دهد.” او ما را در تیم ملی با انگیزه نگه داشت و با کمک او توانستیم هواداران را خوشحال کنیم. همه تماشاگران از او حمایت کردند. ما تیمی کار کردیم، تیمی بازی کردیم و نتیجه خوبی هم گرفتیم.

سرمربی کره جنوبی به تماشاگرانی که در حال بازگشت به ورزشگاه بودند، گفت: فوتبال ورزشی است که برای تماشاگران معنا دارد. حضور تماشاگران در ورزشگاه بسیار مهم است. خیلی خوشحالم که توانستیم تماشاگران را خوشحال کنیم. متشکرم. آنها فضای زیبایی را در ورزشگاه ایجاد کردند.

دیدگاهتان را بنویسید