هیات مدیره پرسپولیس هم یحیی گل محمدی را مسخره کرد و رفت

هیات مدیره پرسپولیس هم یحیی گل محمدی را مسخره کرد و رفت

گلم محمد علیپور عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس پس از حدود 2 سال حضور در این باشگاه سرانجام از سمت خود استعفا داد.

جالب اینکه محمد علیپور خیلی بی سر و صدا استعفا نداد و یحیی گل محمدی را به تمسخر گرفت و رفت.

او اخیرا در مصاحبه ای گفته است: «به دلیل اینکه قانون به من اجازه رئیس فدراسیون و عضویت در هیئت مدیره شرکت های دولتی و همچنین تضاد منافع را نمی دهد، استعفا دادم. هیچ گاه مشکلی بین اعضای هیئت مدیره وجود نداشته است. من حدود 2 سال در پرسپولیس بودم و همیشه کارها را با هم انجام می دادیم و مشورت می کردیم. باید از کادرفنی بخواهید بازیکنان خارجی که مشکل دارند را خریداری کنند. ما در مورد هر چیزی که کارکنان درخواست کردند بحث کردیم و مدیرعامل آن را به جلسه آورد و به توافق رسیدیم.»

در این میان سوالاتی وجود دارد که دوست داریم غلام محمد علیپور به آنها پاسخ دهد:

1- اگر قانون اجازه می داد در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می مانید یا خیر؟ آیا در گذشته همزمان با هیئت مدیره پرسپولیس انجمن های ورزشی را اداره نمی کردید؟

2- اگر پرسپولیس شانس قهرمانی در لیگ برتر را داشت، گلم محمد علیپور استعفا می داد و می رفت یا می ماند تا این قهرمانی را در زندگی نامه اش بگنجاند؟

3- اگر بازیکنان خارجی پرسپولیس کیفیت خوبی نداشته باشند و گلم محمد علیپور تایید کند او هم مقصر است. آیا عضو هیئت مدیره باید چیزی را که کارکنان می خواهند تأیید کند؟ البته بعید است این عضو یا سایر اعضای هیات مدیره پرسپولیس از لحاظ فنی و دانش فوتبالی آنقدر ثروتمند بوده باشند که مخالفت کنند.

4- گلم محمد علیپور از معدود اعضای هیئت مدیره ای بود که در جریان اختلاف مهدی رسول پناه (مدیرعامل جنجالی سابق پرسپولیس) و یحیی گل محمدی سمت سرمربیگری را گرفت. حالا چه شد که یحیی گل محمدی بدترین مرد تاریخ پرسپولیس شد؟

5- آقای محمد علیپور، شاید شما در برگزاری مسابقات دوبل با هزاران شهروند خبره باشید، اما هرگز در زمین فوتبال دیده نشده اید. آخرین سمت شما در ورزش ایران مدیریت فدراسیون انجمن های ورزشی بود. پس چرا بدون شناخت و تجربه فوتبال این سمت را پذیرفتید؟

6- گلم محمد علیپور در این 2 سال چه چیزی برای پرسپولیس آورد؟ عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس که نتوانست کمک فنی کند. چه چیزی از نظر اقتصادی و درآمدزایی کمک کرده است؟

نکته اول؛ سوالات بیشتری را می توان از غلام محمد علیپور یکی از اعضای سابق هیات مدیره پرسپولیس پرسید اما ما به این شش سوال اکتفا کرده ایم.

نکته دوم؛ انتخاب افرادی چون گلم محمد علیپور حلقه بسته وزارت ورزش را نشان می دهد و مثل همیشه ارتباط و آشنایی با دیگر ویژگی ها را ترجیح می دهد. اگرچه ممکن است اعضای هیئت مدیره نقش مهمی در مدیریت یک باشگاه ورزشی نداشته باشند، اما این امر در نهایت نشان دهنده رویکرد انجمن به آینده باشگاه است.

دیدگاهتان را بنویسید