تاریخچه اختلاف عضو جدید هیات مدیره پرسپولیس با یحیی گل محمدی

تاریخچه اختلاف عضو جدید هیات مدیره پرسپولیس با یحیی گل محمدی

بر اساس این خبر، پس از برگزاری مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس، دو نفر از اعضای جدید هیات مدیره این باشگاه انتخاب شدند. مجمع از خدمات محمد علیپور، حسین شهریاری و حسین خبیری تشکر و قدردانی کرد و آنها را به مدت دو سال به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه انتخاب کرد.

حسین حبیری پیش از این در پست های هدایت و مدیریت پرسپولیس و فصل گذشته در سایپا فعالیت می کرد. حسین شهریاری که در حال حاضر در صنعت خودروسازی و کارخانه سایپا فعالیت می کند، سابقه طولانی در ورزش به ویژه در رشته های اتومبیلرانی و موتورسواری دارد و گفته می شود به عنوان رئیس هیئت مدیره این باشگاه فعالیت می کند.

برای حسین حبیری جالب است. شنیده ها حاکی از آن بود که پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ نوزدهم، پیشنهاد جنجالی برای دعوت از برانکو ایوانکوویچ و گابریل کالدرون برای حضور در جشن پوکر مهدی رسول، پناه گرفته بود. پیشنهادی که خشم و واکنش منفی یحیی گل محمدی و کادر فنی پرسپولیس را برانگیخت و بازیکنان پرسپولیس نیز پس از این اتفاق از سرمربی موفق خود حمایت کردند. موضوعی که جرقه اختلاف عمیق و شدیدی را بین مهدی رسول پناه و یحیی گل محمدی برای افشای درگیری های رسانه ای و نقل قول های آشکار و پنهان دو محفل فوتبالی به راه انداخت.

یحیی گل محمدی در آن زمان به شدت از حسین حبیری که یکی از معاونان باشگاه بود گلایه داشت و حتی حاضر به مقابله با او نشد. نایب رئیس سابق باشگاه با اینکه تماس های متعددی با سرمربی پرسپولیس داشت تا دوباره رابطه اش را گرم کند، اما یحیی گل محمدی به همه این تماس ها پاسخی نداد! یحیی گل محمدی حتی تلویحا به باشگاه اعلام کرد که نمی خواهد این مرد را در تمرینات، اردوها و مسابقات پرسپولیس ببیند!

حسین حبیری نیز پس از مهدی رسول پناه از پرسپولیس جدا شد و به عضویت هیات مدیره باشگاه سایپا درآمد. حالا او به عنوان عضوی از هیئت مدیره به باشگاه پرسپولیس بازگشته است و باید دید او چگونه با سرمربی تیم کنار می آید.

آیا یحیی گل محمدی و حسین حبیری به خاطر پرسپولیس اختلافات قدیمی خود را کنار می گذارند؟ باید صبر کنیم و ببینیم!

دیدگاهتان را بنویسید