اقدام عجیب پرسپولیس علیه باشگاه

اقدام عجیب پرسپولیس علیه باشگاه

سعید حسین پور بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به حضورش در تیم یونان در کاوالا گفت: مدتی است که به صورت رسمی با این تیم شروع به کار کرده ام. البته تا چند هفته پیش به دلیل صادر نشدن کارت بازیم نتوانستم برای تیم جدیدم بازی کنم که خوشبختانه قطعی شد و توانستم به تدریج فرصت بازی در این تیم را پیدا کنم.

وی ادامه داد: در چند بازی که برای تیمم انجام دادم کادر فنی از عملکرد من راضی بودند و با تلاش بیشتر قصد دارم به شرایطی برسم که به زودی در ترکیب اصلی کاوالا قرار بگیرم.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره وضعیت تیم جدیدش در مسابقات قهرمانی یونان توضیح داد: در حال حاضر هنوز در انتهای جدول هستیم، اما فاصله مان تا جایگاهی است که بتوانیم حاشیه مطمئنی داشته باشیم و با یک یا شرایط را بهتر کنیم. دو برد تیم ما بعد از مشکلاتی که در ابتدای فصل به خاطر کارت بازیکنان داشتیم روند بهتری را پشت سر می گذارد و تلاش می کنیم با کسب نتایج بهتر وضعیت مطلوب تری را در جدول رده بندی برای این تیم ایجاد کنیم. در مسابقات آینده

حسین پور درباره پرسپولیس و شرایط این تیم گفت: همچنان بازی های پرسپولیس را دنبال می کنم. پرسپولیس روند خوبی را دنبال می کند و این تیم امسال یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و می تواند با حفظ شرایط خوب خود در پایان فصل ششمین قهرمانی متوالی را کسب کند.

وی در خصوص دربی 98 تاکید کرد: پرسپولیس مستحق برد دربی بود اما یکسری اشتباهات داوری دست به دست هم داد و به همین دلیل در این دیدار به حق خود نرسیدیم اما در دایره لغات پرسپولیس جایی برای ناامیدی وجود ندارد. مطمئنم بچه ها هنوز در اوج هستند.» قهرمانی پرسپولیس را در هفته های اخیر تخریب و ثبت کنید.

هافبک سابق پرسپولیس درباره شکایتش از این باشگاه گفت: من هیچ وقت از پرسپولیس شکایت نکرده ام و نخواهم کرد. زمانی که کادر فنی اعلام کرد نیازی به من نیست تصمیم به ترک پرسپولیس گرفتم و مجبور به فسخ یک طرفه شدم. بعد از فسخ باشگاه از من برای فسخ یک طرفه شکایت کرد. شکایت باشگاه به کمیته تعیین وضعیت با رای به نفع من خاتمه یافت و معلوم شد فسخ من غیرقانونی نبوده است، نمی دانم چرا در صورت انجام این اقدام از سوی باشگاهی، پس از آن اعلام شد که از پرسپولیس شکایت کرده ام. نمی دانم چرا می خواستند من را جلوی پرسپولیس و هواداران بگذارند. در هر صورت من همچنان خودم را پرسپولیسی می دانم و حتی برای دریافت درخواستم اقدامی نکرده ام. من عاشق پرسپولیس و هوادارانش هستم و هیچ وقت دوست نداشتم با آنها روبرو شوم.

دیدگاهتان را بنویسید