اقدام عجیب باشگاه پرسپولیس علیه شاه ماهی یحیی

اقدام عجیب باشگاه پرسپولیس علیه شاه ماهی یحیی

علیرضا بیرانوند در خصوص طلب 8 میلیاردی پرسپولیس 10 روز پیش در اطلاعیه ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که باید مطالبات او را پرداخت کنند وگرنه به صورت یک طرفه قراردادش را با پرسپولیس فسخ می کند. چند روز پس از رسیدن این اطلاعیه به باشگاه پرسپولیس، جلسه ای بین رضا درویش و سلیمانی وکیل بیرانوند برگزار شد که دیدار خوبی نبود و حواشی زیادی به همراه داشت. صحبت هایی که در این جلسه رد و بدل شد باعث گلایه بیرانوند شد و حتی از او نقل شد که پرسپولیس جای درویش یا بیرانوند است.

پس از رسانه ای شدن این موضوع و فشار هواداران پرسپولیس برای حفظ بیرانوند، انتظار می رفت که مدیران پرسپولیس به خصوص درویش با مدیریت این موضوع مشکل را حل کنند و با بیرانوند تماس بگیرند یا مطالبات را پرداخت کنند، پس کار نمی کند. پیچیده می شود و بیرانوند نمی تواند قراردادت را با پرسپولیس فسخ کن. حتی در فضای مجازی گفته می شود که درویش در تلاش است تا مشکل را حل کند و حتی با علیرضا نیز در این باره صحبت هایی شده تا او در پرسپولیس بماند.

با این حال پیگیری های ما نشان می دهد که نه تنها پولی به حساب بیرانوند واریز نشده، با دروازه بان سرخ ها تماسی گرفته نشده و دوران 10 روزه بیرانوند در باشگاه پرسپولیس نیز به پایان رسیده است. حالا مشخص نیست برنامه باشگاه پرسپولیس برای ادامه همکاری با بیرانوند چیست. شاید درویش منتظر بازگشت بیرانوند از اردوی تیم ملی برای دیدار با او باشد، شاید راه حل دیگری وجود داشته باشد.

هر چه هست هواداران پرسپولیس اصرار دارند که بیرون بمانند و تحت هیچ شرایطی نمی خواهند ستاره فصل قبل خود را از دست بدهند. به خصوص اینکه پرسپولیس فصل آینده باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند و حضور دروازه بانی شش باری مثل بیرانوند قطعا به این تیم کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید