ستاره تیم ملی برای فارسی شدن مردد بود؟ اقدام عجیب باشگاه پرسپولیس

ستاره تیم ملی برای فارسی شدن مردد بود؟  اقدام عجیب باشگاه پرسپولیس

پس از افت حامد لاک در فصل گذشته و دریافت چندین گل بد در لیگ بیست و یکم، مسئولان یحیی و پرسپولیس تنها و بهترین راه حل را در جذب دروازه بان جدید می دیدند. این در حالی است که جدایی دروازه بان اول تیم ملی ایران و آنتورپ که به صورت قرضی در بووه پرتغال حضور داشت بهانه ای شد برای علاقه قبلی پرسپولیس و بیرو برای حضور در پرسپولیس تا بیرانوند مذاکرات جدی با سرخ پوشان داشته باشد و در آستانه ورود به پرسپولیس باشید.

طی چند روز گذشته این باشگاه پیش نویس ها و شرایطی را برای بیرانوند و وکیل این بازیکن ارسال کرده که باعث ناراحتی آنها شده است. شرایط عجیب باشگاه پرسپولیس به هیچ وجه مورد قبول وکیل دروازه بان شماره یک تیم ملی قرار نگرفت;

بند های جالبی در مورد باشگاه وجود دارد. مثلا گفته می شود در صورت مصدومیت این بازیکن جریمه می شود. او همچنین حق مصاحبه ندارد. همچنین نارضایتی سرمربی از عملکرد فنی این بازیکن در کنار چند موضوع دیگر از مواردی است که بیرو و وکیلش را ناراحت کرده است تا جایی که روز جمعه وکیل بیرانوند به پرسپولیس رفت و به دلیل اعتقاد به شرایط باشگاه به شرایط باشگاه اعتراض کرد. جنجالی است و کاملا یک طرفه و به ضرر دروازه بان اول تیم ملی به نظر می رسد.

در این خصوص گفته می شود حتی مواردی مانند بیماری و غیبت دروازه بان ملی پوش با جریمه دو و نیم درصدی باشگاه مواجه خواهد شد که بیرانوند را به شدت ناراحت کرده است. در این خصوص همچنین گفته می شود وکیل بیرانوند برخی از مفاد پروژه های باشگاه پرسپولیس را نپذیرفته و تاکید می کند که وی و بیرانوند با این مسائل موافق نیستند.

منبع: ایران ورزش

دیدگاهتان را بنویسید