اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس و جنجالی که به پا شد

اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس و جنجالی که به پا شد

دیدار مورد مناقشه پرسپولیس و تراکتورسازی نیمه تمام ماند و نتیجه این دیدار در کمیسیون انضباطی مشخص می شود. امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس که سابقه حضور در تراکتورسازی در این دیدار را دارد، قبل و حین بازی بارها مورد بی احترامی هواداران رقیب قرار گرفت و چندین بار هنگام کرنر یا پرتاب اوت، هواداران به سمت ورزشگاه سنگ پرتاب کردند. یادگار امام تبریز بود.

آلیشیا در دفعات اول که سنگسار شد واکنشی نشان نداد اما در نیمه دوم ناگهان از کوره در رفت و با عصبانیت چند سنگ به سمت او پرتاب کرد که این سوال اعتراض تراکتورها را نیز برانگیخت. حتی مدیران تراکتورسازی نیز با اقدامی عجیب تمام اتفاقات زشت ورزشگاه یادگار امام را عامل این حرکت امید عالیشاه دانستند در حالی که همه حاضران در ورزشگاه و حتی کسانی که بازی را از تلویزیون تماشا کردند می دانستند که تیم امید مقصر این حرکت است. تراکتور قبل از مسابقه سنگ پرتاب کرد و توهین کرد.

با این حال، بسیاری با یادآوری حرکت دیمیتری پایت، ستاره فرانسوی و کاپیتان فعلی المپیک مارسی، واکنش پادشاه به رفتار راننده تراکتور را دیدند. پیت که پیش از این بازیکن تیم ملی فرانسه بوده و از بازیکنان کلیدی به شمار می رود، در جریان بازی تیم های مارسی و نیس در رقابت های قهرمانی فرانسه مورد حمله وحشیانه هواداران نیس قرار گرفت و علاوه بر توهین به پاته و خانواده اش، بطری های آب را به سمت او پرتاب کردند. باز هم پیت به یکباره اعصاب خود را از دست داد و یکی از بطری های پرتاب شده را به هواداران نیس پس داد و حواشی زیادی به همراه داشت.

دیدگاهتان را بنویسید