اقدام عجیب کاپیتان جدید استقلال: کار ممنوعه انجام می داد!

اقدام عجیب کاپیتان جدید استقلال: کار ممنوعه انجام می داد!

روزبه چسمی هافبک ملی پوش مقابل دوربین عادل فردوسی پور قرار گرفت و با او درباره موضوعات مهم ورزشی و غیرورزشی زندگی اش صحبت کرد. این ظاهر سر و صدای زیادی به پا کرد و عده ای مدعی شدند که روزبه به دلیل رابطه خوب جواد نکونام با فردوسی پور اجازه حضور در این برنامه را پیدا کرده است اما ظاهرا حقیقت چیز دیگری است.

گفت و گوی حضوری عادل فردوسی پور مدت ها پیش ضبط شده و حتی برخی از مربیان استقلال معتقدند زمانی که هنوز حضور جواد نکونام در استقلال قطعی نشده بود این دو نفر مقابل هم نشسته اند، بنابراین قضیه ربطی به این موضوع ندارد. با سرمربی فعلی استقلال و قوانین انضباطی در حال بررسی است، او رفته است اما تمامی بازیکنانی که با استقلال قرارداد دارند و یا در روزهای آینده با این باشگاه قرارداد می بندند موظف به اعمال قانون خاصی هستند که ایجاد شده است. توسط جواد نکونام.

طبق این قانون بازیکنان استقلال بدون مجوز از مدیریت باشگاه و اجازه خود جواد نکونام اجازه ندارند در مصاحبه تصویری شرکت کنند و در صورت انجام چنین کاری با برخورد جدی سرمربی این تیم مواجه خواهند شد. در همین راستا بعدازظهر چهارشنبه شنیدیم که نکونام به بازیکنان استقلال توصیه کرده است که با توجه به شرایط حساس استقلال، صحبت های هر یک از آنها می تواند سر و صدای زیادی به پا کند و بازتاب منفی را برای تیم به همراه داشته باشد. بازیکنان استقلال مجاز هستند. آنها اجازه ندارند جلوی مجریان تلویزیون بنشینند و مصاحبه کنند و در آینده باید برای چنین کاری مجوز بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید