مسیح مهاجر: بردگان و عکس های ممنوعه از زیباترین افراد این سیستم هستند / نبردهایی که برخی افراد شروع می کنند کار دشمن است

مسیح مهاجر: بردگان و عکس های ممنوعه از زیباترین افراد این سیستم هستند / نبردهایی که برخی افراد شروع می کنند کار دشمن است

حجت الاسلام والمسلمین مسیح مهاجری، مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی عصر چهارشنبه در مراسم چهلمین سالگرد شهادت سومین شهید در محراب آیت الله صدوقی و یازدهمین سالگرد درگذشت مجام علی حجامتیالس گفت: یک رهبر در روستا و یک امام جمعه دیرهنگام یزد تفرقه و بدبینی وجود دارد، افرادی هستند که به دنبال شر هستند و تفرقه و بدبینی ایجاد می کنند و این مشکلات را ایجاد می کنند و اینها شرارت هایی است که نخبگان و نخبگان را درگیر می کند و ما داریم شرورها، نخبگان جامعه ما هم همینطور، اما تعداد اخیارها خیلی بیشتر است.

مهاجری تاکید کرد: شهید بهشتی فرد سرکوب شده ای بود که تمام تهمت ها را تحمل کرد و این روند پس از شهادت این شهید همچنان ادامه دارد و اشرار دست به عمل زده و به سرمایه های انسانی ما تهمت زده اند و هرگز تسلیم نشوید و نباید اجازه داد این آشوب ها و کینه توزی های مردم را از دست بدهیم. آنها باعث می شوند که ما نتوانیم از قدرت انتخاب و همچنین مواهب زیادی که در ما وجود دارد استفاده کنیم و ما فرصت را از دست می دهیم.

وی ادامه داد: شهید صدوقی مظلوم واقع شد و این مظلومیت بعدها برای دیگران ادامه یافت و ایلیکو و شبهه افکنان زیادی داریم که هر کدام را بدبین می کنند و خدمات زیادی را که در کشور انجام شده از دو طرف تخریب می کنند. سیاستمداران ما افراد بسیار محترمی هستند و این افراد نباید جدا شوند و برای قدرت بجنگند.

مهاجری افزود: من نظام، انقلاب و رهبری را با تمام وجودم قبول دارم و می توانم گاهی منتقد باشم اما با تمام سلول های بدنم از این انقلاب و رهبری دفاع می کنم.

مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی گفت: شهید صدوقی، حجت الاسلام محمدعلی صدوقی، شهیدان سید محمد و سید رضا پاکنژاد و حجت الاسلام سید محمود جزء ذخایر هستند و سران این ذخیره یزد هم اکنون باید اقدام شود. برای انتشار خاطرات و آثار این بزرگواران.

مهاجری گفت: همه ما علاقه مند به سپاه پاسداران هستیم و حتی زمانی که آمریکا سپاه پاسداران را در لیست تحریم ها قرار داد، مقاله ای نوشتم که آمریکا اشتباه کرده است و امام فرمودند اگر نبود. سپاه پاسداران، دولت نبود، اگر سپاه نبود، دولت نیست، اما جنگ هایی که عده ای راه می اندازند و اختلافاتی که ایجاد می کنند، کار دشمن است.

وی افزود: اشرار همیشه می خواهند خدمات اخر را بد جلوه دهند و به طغیان و تفرقه دامن بزنند و خدا را شهادت می دهم که حصر و حرام نیز از نیکوترین افراد این نظام است و نباید این تفرقه ها باعث بی توجهی به تلاش ها شود. “

ضمن اینکه اگر دو نفر بیشترین علاقه را به رهبری فعلی انقلاب داشته باشند قطعا یکی از آنها مرحوم هاشمی رفسنجانی است و در این مورد عده ای به شورش دامن زدند و آن علاقه را نادیده گرفتند و آن را وارونه کردند.

گفتنی است آیت الله صدوقی در ماه رمضان سال 61 پس از اقامه نماز جمعه هنگام خروج از محراب در عملیات انتحاری یکی از اعضای سازمان منافقین به شهادت رسید.

29 سال بعد، حاج شیخ محمدعلی صدوقی، فرزندش و نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، در روز شهادت پدرش (13 تیر 1391) بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت.

دیدگاهتان را بنویسید