حمله فضایی به مسیح مهاجر / دشمنان مرام و منش شهید بهشتی از برخی مواضع شما برخوردارند.

حمله فضایی به مسیح مهاجر / دشمنان مرام و منش شهید بهشتی از برخی مواضع شما برخوردارند.

روز جدید : آقای مهاجری باید بررسی کند و ببیند رویکرد ایشان به کجا رسیده است که رسانه های مخالف انقلاب و دشمنان مرام و منش شهید بهشتی از برخی مواضع آقای مهاجری و روزنامه ایشان و ایشان سلیقه ای ابراز می کنند. منعکس کننده چهره به چهره؟!

جمهوری اسلامی، مدیرمسئول این روزنامه گفته است که اگر امروز بهشتی پیش ما بود، در حصر بود.

مسیح مهاجری در نشست سالگرد شهادت آیت الله دکتر بهشتی در کانون توحید گفت: در محافل مختلف درباره ابعاد فردی شهید بهشتی بحث شده است اما از اقدامات عملی ایشان اطلاعی ندارم. وی گفت: شهید بهشتی یکی از شهدای انقلاب اسلامی ایران بود، در خصوص شخصیت شهید مظلوم بهشتی، من همیشه از دو جهت بر مظلومیت ایشان تاکید می کنم: اول اینکه امام بر این موضوع تاکید داشتند. و دوم اینکه کسانی که او را کشتند بزرگترین ظلم را در حق تاریخ کردند.

مهاجری خاطرنشان کرد: اساس شخصیت معنوی آیت الله بهشتی صداقت بود. او به چیزی جز صداقت فکر نمی کرد. آقای بهشتی هرگز در هیچ زمینه و اندازه ای دروغ نمی گوید. وی ابراز عقیده کرد: اکنون که دروغ را یک اصل می بینیم، می فهمم که چرا آقای بهشتی اینقدر بر صداقت تاکید دارد.

وی افزود: تدوین قانون اساسی یکی از اقدامات آقای بهشتی برای رساندن اسلام به سطح جهانی بود. او معتقد بود که قانون اساسی باید به گونه ای باشد که سایر کشورها از آن پیروی کنند.

مسیح مهاجری گفت: اگر امروز شهید بهشتی در میان ما بود در حصر بود زیرا تحمل مشکلاتی که در کشور وجود دارد را نداشت.

در خصوص این سخنان آقای مهاجری گفتنی است شهید بهشتی از ته دل به اسلام و انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و اصل ولایت فقیه اعتقاد داشت. آرمان ها به دام افتادند.

قیام سبز 1367 به رهبری سران فتنه تا آنجا پیش رفت که به امام و رهبری و ولایت فقیه و جمهوری اسلامی و سپس به ساحت امام حسین (ع) توهین شد. مردم آن را جستجوی خدا نامیدند.

آقای مهاجری تلویحاً به سمت میرحسین موسوی سنگ پرتاب می کند که خدمات او باعث شده است موسوی آشکارا از ضدانقلاب و منافقین و گروهک های تروریستی و آمریکا، انگلیس و اسرائیل حمایت کند. شرم بر شما باد که دشمنان اسلام و انقلاب از موسوی حمایت کردند و این دو عملیات کشتن شخصیت و قتل فیزیکی شهید بهشتی را دستور دادند و انجام دادند.

آقای مهاجری به درستی از صداقت شهید بهشتی یاد می کند، اما متوجه نیست که سران اغتشاشات، سنگ بنای اغتشاشات و هرج و مرج را بر دروغ تقلب در انتخابات گذاشته اند. خاتمی دروغی را که بارها در پست های خود بر آن تاکید کرده است باور نمی کند، اما اعلام علنی آن را مصلحت نمی بیند چرا که در چنین حالتی برخی از حامیانش سقوط خواهند کرد!
بالاخره آقای مهاجری باید مطالعه کند و ببیند رویکرد ایشان تا کجا پیش رفته است که رسانه های ضد انقلاب و دشمنان مرام و منش شهید بهشتی به برخی مواضع آقای مهاجری و روزنامه ایشان ذوق زده و مواضع ایشان را منعکس می کنند. ؟!

دیدگاهتان را بنویسید